Novosti


ConsumerLab: Kako pametno provesti vrijeme na putu do posla ili škole

  Kategorije: Trendovi

Novo Ericssonovo ConsumerLab report istraživanje bavi se pametnim korištenjem vremena na putu do posla. U njemu su sažeti pogledi putnika na posao iz 16 velikih gradova, što predstavlja 130 milijuna korisnika pametnih telefona u cijelom svijetu. Također razmatra mišljenja i navike korisnika s ciljem osiguravanja boljeg iskustva putovanja na posao u sve digitaliziranijem i povezanijem svijetu kakav će biti u budućnosti.

Zašto bi vrijeme provedeno na putovanju do posla bilo izgubljeno? Današnji putnici na posao su povezani, razumiju se u tehnologiju i sve više očekuju od svojih uređaja, mobilne povezanosti i vozila na svojem putovanju na posao ili u školu.

Istraživanje je pokazalo da 56% ispitanika na posao putuje autom. Više od dvije trećine njih (67%) žele to i nastaviti dok bi njih 19% promijenilo prijevozno sredstvo, a 14% bi ih se prebacilo na javni prijevoz. Odabir javnog prijevoza motiviran je troškovima i brigom za okoliš.

Svojim putovanjem na posao najviše su zadovoljni oni koji aktivno kreiraju uvjete za svoje putovanje (25% njih). S druge strane, oni imaju i manju toleranciju od drugih na vanjske uvjete svog putovanja.

Kako bi iskustvo putovanja na posao ili u školu bilo jednako zadovoljavajuće za sve, trebalo bi kopirati uvjete koji imaju oni najzadovoljniji. Pri tome su važna tri čimbenika:

  • Fleksibilnost – Nemogućnost prilagodbe ruta ili prijevoznog sredstva uzrok je frustracije za 59% korisnika javnog prijevoza, što je slučaj kod samo 12% zadovoljnih
  • Osobni prostor – 9 od 10 onih koji su zadovoljni prijevozom kažu da imaju dovoljno fizičkog i mentalnog prostora na većem dijelu svojeg putovanja
  • Pristup internetu – od ispitanika koji imaju brzi pristup internetu, 85 posto ih tvrdi da ima dovoljno mentalnog prostora da se usredotoče na svoje aktivnosti.

Izvještaj je dostupan na Ericssonovim internetskim stranicama.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle


Povezano

Infografike

   

Pretraga novosti


   

Filter po kategorijama


  Na vrh stranice