Search
Hrvatska
Kako povećati BRAND IQ? 
Veleposlanici s Ericssonovom putovnicom

Ericssonova akcija pod nazivom "Discovering Blue" pokrenuta je radi što jasnije percepcije korporacije u javnosti te većega zadovoljstva naših kupaca i zaposlenika.

 

Marketinški znalci kažu da je u uvjetima suvremene ekonomije brand postao DNK svake uspješne organizacije, temeljni čimbenik koji utječe na interne poslovne procese kao i na kvalitetu partnerskih odnosa sa kupcima. Stoga je u Ericssonovim tržišnim jedinicama Srednje i Sjeverne Europe (MUCE i MUNE), nedavno pokrenut novi pilot projekt snaženja Ericssonovog branda. Među aktualnim "brand ambasadorima" istaknutu startnu poziciju zauzelo je i troje veleposlanika Ericssona Nikole Tesle.

 

Bez obzira na poznatu poslovicu, koja u kontekstu središta zbivanja spominje vječni grad, za mnoge Ericssonove zaposlenike iz naše regije, svi su putovi početkom veljače vodili u Beč. Tijekom godišnje konferencije koja okuplja brojne MUCE stručnjake iz područja prodaje, izabran je "najstručnjak" i ponajbolji prodajni tim za proteklu godinu. O kriterijima i obrazloženjima nagrada više pročitajte na str. 14, ali činjenica da je među "najtrojkom" i Boris Drilo, naš IMS program menadžer za MUCE, vrijedna je i opetovanog spominjanja. Čestitamo!

 

Ipak, najveće zanimanje svih prisutnih izazvalo je predavanje prof. Nadera Tavassolija s Londonske poslovne škole, na temu: "Brand kao artikulacija strategije". Naime, paralelno s konferencijom prodajnih stručnjaka održan je inicijalni sastanak marketinških stručnjaka i brand ambasadora na temu snaženja brand IQ-a i EQ (kvocijent emocionalne inteligencije).

 

 

Faktor X

 

Korporacija Ericsson ulaže velike napore u pronalaženju tzv. "X" faktora (čitajte multiplikator biznisa, op. a.), koji bi pružio učinkovitu podršku dosizanju još boljih poslovnih rezultata na globalnom i lokalnim tržištima. Projekt pod nazivom "Discovering Blue" trebao bi generirati kreativne ideje koji će približiti brand našim kupcima te predložiti konkretne akcije i identificirati mjerila za vrednovanje uspješnosti provođenja programa implementacije branda u svakodnevni poslovni život svih zaposlenika.
Kako početni pogled na značaj korporacijskog branda ne bi bio već unaprijed korigiran komunikacijskom profesionalnm prizmom, katalizatori ovog projekta bit će Ericssonovi djelatnici iz sredina koje nisu primarno komunikacijsko-marketinški orijentirane. U slučaju naše kompanije tu su čast, ali i ozbiljan dodatni posao dobili Tiana Pribanić, Ozren Kopajtić i Marko Lovreković. Stoga, kada i Vas zamole za pomoć, za minutu-dvije Vašeg promišljanja, nemojte ih odbiti. Cijela je akcija i pokrenuta radi što jasnije percepcije korporacije u javnosti, većeg zadovoljstva naših kupaca i zaposlenika.

 

I na kraju, usprkos tome što je iz ETK imenovano samo troje veleposlanika s "Ericssonovom putovnicom", prisjetimo se da smo svi mi, u svakom trenutku svoga radnog (a često i slobodnoga vremena) izvorni i najbrojniji ambasadori, ne samo svog osobnog, već i korporacijskog branda.

 

J. Glavaš