Search
Hrvatska
Novi pružatelj usluge prehrane na lokaciji ETK 
Za ugodniji boravak u kompaniji
Uslugu prehrane na lokaciji Ericssona Nikole Tesle preuzela je od 5. travnja 2004. tvrtka ADRIA SERVIS d.o.o. Sudeći po komentarima predstavnika toga novoga poslovnoga partnera naše kompanije, maksimalni napori uložit će se kako bi se svi gosti kompanijskoga restorana u njemu osjećali što ugodnije.
Kada je Slak d.o.o. jednostrano raskinuo Ugovor o pružanju usluge restorana i kantina s našom kompanijom, dogovorno se prišlo istraživanju tržišta i traženju novog pružatelja tih usluga. Grupa formirana za pregovore dobila je pet ponuda koje su bodovane po unaprijed dogovorenim kriterijima i širokom spektru zahtjeva. Tvrtka ADRIA SERVIS d.o.o. je dobila ukupno najviše bodova te je time postala naš izabrani dobavljač usluge prehrane. Uz druga povoljnija rješenja u svojoj ponudi jedino je ADRIA SERVIS bio spreman preuzeti sve Slakove, odnosno, bivše ETK zaposlenike pod istim uvjetima i pravima koje su imali do sada.
U skladu s ETK politikom prehrane, članovi Grupe su se posebno zalagali da dogovore s novim dobavljačem usluge prehrane kvalitetnu i zdravu ponudu jela kroz tri vrste dnevnih jelovnika (mesni, riblji i vegetarijanski) i to po što nižoj cijeni. Također se insistiralo i na većoj mogućnosti izbora salata od prijašnje ponude.
Samostalna topla jela, kolače i izbor kantinske hrane i pića ADRIA SERVIS nudi po svojim uobičajenim cijenama koje su u pojedinačnim slučajevima nešto više ili niže od dosadašnjih u kompanijskom restoranu, odnosno, kantini.
Želimo postati dio kuće

S lijeva na desno: Ivan Sabljo, Ivica Pavetić i Dinko Šerventić
Tvrtku ADRIA SERVIS d.o.o. (www.adria-servis.hr) ukratko predstavlja član Uprave, Dinko Šerventić: "ADRIA SERVIS je nastao izdvajanjem dijela zajedničkih poslova Plive te danas djeluje kao poduzeće u privatnom vlasništvu. Tijekom vremena tvrtka je širila spektar usluga koje nudi svojim klijentima u cijeloj zemlji, a činjenica da smo u zadnjih godinu i pol dana narasli s otprilike 260 na 400 zaposlenika govori dovoljno o našoj orijentaciji prema rastu. Bavimo se s pet vrsta djelatnosti: financijskim servisima koji uključuju knjigovodstvo te financijsko i porezno savjetovanje, ugostiteljstvom koje uključuje i vrhunski catering, područje koje interno nazivamo čišćenjem, a koje obuhvaća i hortikulturu, selidbe, dostavu i sl., imamo službu za prijevoz i otpremništvo te primjenjujemo i usluge sigurnosti i dezinfekcije, dezinsekcije i deratizacije. ADRIA SERVIS ima ozbiljne namjere biti jedan od najjačih davatelja usluga prehrane u Hrvatskoj. S ETK restoranom imamo ih ukupno 9, a u svima želimo pružiti vrhunsku profesionalnu ugostiteljsku uslugu i zapravo postati dio kuće s kojom surađujemo. Lista naših referenci uključuje Plivu, Atlantic grupu, Raiffeisen banku, Hrvatski Telekom, Ministarstvo financija i druge značajne domaće tvrtke."
Rezultat ugovornih odnosa s novim pružateljem usluge prehrane u kompaniji su osim nižih cijena dnevnih jelovnika za zaposlenike ETK (nakon obračuna popusta) i postupno uvođenje nekih novih jela, u skladu sa zahtjevima korisnika. Ivan Sabljo, odgovoran za poslove ugostiteljstva, trgovine i turizma u tvrtki ADRIA SERVIS, obrazlaže: "Početak svojega prisustva u ETK želimo posvetiti upoznavanju sredine u koju smo došli te osigurati nesmetan rad restorana na razini na koju su korisnici navikli. U kasnijim fazama trudit ćemo se povećati kvalitetu usluge u skladu sa standardima na našim drugim lokacijama te ćemo proširiti i poboljšati ponudu jela. Cilj nam je u ETK restoranu uvesti visoku razinu ugostiteljske usluge i kodeksa ponašanja prema gostima." Ivica Pavetić, novi voditelj ETK restorana, potkrjepljuje takva razmišljanja: "Kako bismo korisnicima naših usluga osigurali maksimalno zadovoljstvo otvoreni smo za sve prijedloge i primjedbe. Nadam se da ćemo tijekom vremena sa svim korisnicima naših usluga na ovoj lokaciji izgraditi odnos uzajamnoga povjerenja, a mi ćemo se potruditi da kvaliteta naše usluge prati suvremene ugostiteljske standarde."
Voditelj projekta, Siniša Ravlić, kaže: "U realizaciji ovoga projekta rukovodili smo se željom da svim korisnicima restorana osiguramo zdravu i kvalitetnu prehranu. Uvjeren sam da će naši novi poslovni partneri, tijekom vremena, na tom području ispuniti naša očekivanja. Ciljeve koje ADRIA SERVIS mora realizirati tijekom ove godine zajednički smo definirali. Pokrovitelji ovoga projekta bili su Ana Jožinec, direktorica za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju te Lars Jakobsson, direktor Podrške poslovanju, a u projektu su sudjelovali Neva Duić, Zdenka Čulina i Zdenka Kelemenić uz povremenu podršku Josipe Jurinić i Nevenke Kruc. Nadam se da će svi zaposlenici naše kompanije te ostalih kompanija smještenih u Krapinskoj 45 ETK restoran koristiti kao ugodno mjesto za dnevnu stanku i druženje s kolegama te da će i sami pridonijeti ugodnoj atmosferi u njemu. Svim gostima našega restorana želim dobar tek."
ADRIA SERVIS je tvrtka koja ima dugogodišnje iskustvo u djelatnosti ugostiteljstva i zna prepoznati potrebe korisnika s obzirom na vrst djelatnosti i strukturu zaposlenih. Želja naše kompanije da svojim zaposlenicima osigura zdravu i raznoliku prehranu poznata je i razumljiva ADRIA SERVISU. Naime, tvrtka ADRIA SERVIS se upoznala s rezultatima Ankete o zadovoljstvu zaposlenika organizacijom prehrane u kompaniji, koju je prošle godine provela jedinica Upravljanje ljudskim potencijalima unutar ETK, a koji mogu biti dobar pokazatelj onoga što bi možda trebalo mijenjati na bolje ili zadržati kao dobro u području prehrane zaposlenika.
ETK će zajedno s ADRIA SERVISOM i dalje pratiti posjećenost restorana i zadovoljstvo naših zaposlenika što će rezultirati dodatnim aktivnostima s ciljem povećanja obostranog zadovoljstva. Sve vaše primjedbe, možete dostaviti e-poštom putem web stranice jedinice za Upravljanje ljudskim potencijalima i organizaciju.
J. Lončar