Search
Hrvatska
Ericsson pokrenuo web portal za područje prodaje 
Informacije po mjeri
Ericssonov web portal pod nazivom Sales Force otvoren je početkom travnja. On će stručnjacima koji rade u području prodaje u cijeloj korporaciji pomoći da budu uspješniji u onomu što znaju najbolje raditi. Kako? Osiguravajući im prave informacije u pravo vrijeme.
Sadržaj Ericssonovoga portala Sales force osmišljen je tijekom niza radionica na kojima su korporacijini stručnjaci za područje prodaje iznosili konkretne probleme s kojima se susreću u svakodnevnom radu. Tijekom analize komentara koji su se odnosili na različita Ericssonova tržišta širom svijeta zaključeno je kako se svim navedenim poteškoćama može pridružiti zajednički nazivnik – nedostatak relevantnih informacija u presudnom trenutku donošenja odluka. Glavna urednica Sales Force portala Cathrine Bagger želi da se portal razvije u web odredište kojemu će Ericssonovi prodajni stručnjaci «hitati» kada budi trebali određenu kritičnu informaciju o pojedinom tržištu, kupcu, proizvodu ili tržišnom trendu: »Na stranicama Sales Force portala naći ćete informacije interesantne i korisne prodajnom osoblju. Sadržaj na tom portalu uključivat će pojedinosti vezane uz sve faze prodajnoga procesa. Planiramo korisnicima otvoriti mogućnost da dobiju informaciju 'po mjeri', dakle, naše stranice bit će slika trenutačne realne situacije na svim tržištima na kojima je Ericsson prisutan.» Sales Force portal imat će, nedvojbeno, jednu veliku prednost: štedjet će vrijeme te će tako ubrzati i pospješiti iskorištavanje novih poslovnih mogućnosti. Portal se, međutim, nije pojavio nasumce i niotkuda. Njegov prethodnik, web časopis specijaliziran za područje prodaje, In Brief, dobro je znan Ericssonovim zaposlenicima u prodajnim organizacijama i izvan njih. Sales Force portal naslijedio je neke značajke toga elektroničkoga časopisa, ali je u principu moderniji i djelotvorniji te će, kako se u korporaciji nadaju, omogućiti Ericssonovim prodavačima da još brže i bolje rade ono što najbolje znaju – da prodaju.
Ericsson usvaja novu prodajnu kulturu
Rast poslovanja od 10% na godinu kojega bi korporacija Ericsson željela postići iziskuje brižljivo planiran i osmišljen razvoj prodajne kulture. U tom poslu Sales Force portal ima veoma značajnu ulogu, a promoviranje jedinstvenoga pristupa prodaji u cijeloj organizaciji pri tomu je ključni čimbenik stvaranja korporativne prodajne sinergije.
»Moramo biti još bliži kupcima, pažljivije ih slušati te se maksimalno truditi da razumijemo njihove potrebe i htijenja. U svojoj ponudi i pristupu na tržištu moramo biti fleksibilniji, moramo se prilagođavati konkretnoj situaciji, ali istodobno biti i agresivniji u traženju novih poslovnih prilika koje nam mogu osigurati poslovni rast,» ističe Henry Kings, potpredsjednik Ericssona odgovoran za prodaju. »Rast prodaje mora biti glavna točka na dnevnom redu svih prodajnih timova na svim Ericssonovim tržištima,» zaključuje Ericssonov čelnik na području prodaje.
Kako to postići? Korporacija ima odgovor i na to pitanje: uspostavljanjem kulture orijentirane postizanju planiranih zadataka u kojoj su uspješni izvršitelji prepoznati i adekvatno nagrađeni za svoj učinak. Novopokrenuti Sales Force portal u tome će uvelike pomoći.
J. Lončar