Search
Hrvatska
Ključne kompetencije iz područja usluga kupcima 
Certificirani stručnjak za područje usluga kupcima
Sanja Žaja, Services Account Manager, nedavno je postala certificirani stručnjak za područje usluga kupcima (Subject Matter Expert in Customer Services). Ovaj certifikat dobilo je do sada svega 20 Ericssonovih djelatnika širom svijeta i dalje će doprinijeti suradnji odjela Podrške prodaji usluga, koju Sanja vodi, s KAM-ovima naše kompanije. U Ericssonovoj tržišnoj jedinici Srednja Europa ovaj certifikat dobio je još samo Csaba Balogh iz Ericssona u Mađarskoj.

Sanja Žaja među dvadesetak je stručnjaka u cijelom Ericssonu koji su certificirani za područje usluga kupcima (Subject Matter Expert in Customer Services).
Osnovni zadaci odjela Podrške prodaji usluga tiču se promocije i prodaje usluga, a bave se područjima usluga upravljanja i podrške te uslugama vezanim uz izgradnju mreže. S obzirom na značaj uloge stručnjaka iz jedinice za Podršku prodaji u kompanijskom prodajnom lancu, jedan od nužnih preduvjeta njihovoga uspješnoga djelovanja je dosljedno praćenje novih trendova u struci, što uključuje i programe certifikacije koji se organiziraju na korporativnoj razini. Ericssonove Globalne usluge, između ostaloga, provode certifikaciju za stručnjake iz područja usluga putem koje se stiče službeni naziv: Subject Matter Expert in Customer Services. Taj je certifikacijski program usmjeren na povećanje opće razine znanja iz područja usluga kupcima te na usklađivanje kompetencija u Ericssonovim tržišnim jedinicama širom svijeta. Prvi ciklus certifikacije u sklopu toga programa pohađalo je 45 djelatnika iz svih Ericssonovih kompanija, a 20 ih je certificirano. Među njima se nalazi i Sanja Žaja, koja je po kvaliteti kompetencija u samom vrhu sa sto postotnim ostvarenim uspjehom.
Sam certifikacijski program kojega je Sanja morala proći kako bi stekla naziv Subject Matter Expert in Customer Services odvijao se preko web orijentirane aplikacije za učenje nazvane CENTRA. Program se sastojao od šest sesija. Uvjet za stjecanje certifikacijskoga naziva bilo je prisustvovanje na barem pet sesija i ostvareni uspjeh na testu od minimalno 80%. Uz to, trebalo je odraditi i tri praktične vježbe od kojih su se dvije odnosile na poslovne slučajeve, a jedna je bila vježba izračunavanja cijene. Simulacija poslovnih slučajeva uključivala je moguće utjecaje na financijsko poslovanje operatora u smislu kapitalnih i operativnih troškova te je na taj način predstavljena prodaja iz pozicije kupca. Uz stjecanje konkretnih znanja iz područja usluga kupcima, cilj ovoga programa certifikacije je i standardizacija znanja o komunikacijskim uslugama. Uz to, u sklopu programa prezentirane su korporacijske smjernice iz područja prodaje usluga.
"S obzirom na znanja koja posjedujem kao certificirani Subject Matter Expert in Customer Services moj tim i ja ćemo KAM-ovima moći pružiti bolju uslugu, s naglaskom na prodaju usluga putem poslovnog slučaja", zadovoljno zaključuje Sanja Žaja nakon dobivenog certifikata.