Search
Hrvatska
Iz svijeta telekomunikacija 
CommunicAsia 2004: azijsko tržište i dalje raste

CommunicAsia 2004, telekomunikacijska izložba održana je u Singapuru od 15. do 18. lipnja u sklopu Expo manifestacije. Činjenica da se broj mobilnih korisnika u Aziji utrostručio u posljednje 3 godine (sa 159 milijuna na 482 milijuna korisnika - bez japanskih 82 milijuna korisnika), dovoljno govori o rastu i značaju ovog tržišta. Ericssonovi planovi da kapitalizira poslovne mogućnosti na azijskom tržištu učinili su ovo događanje idealnim za promociju Ericssonovih proizvoda i usluga.
Carl-Henric Svanberg, predsjednik i generalni direktor Ericssona, na konferenciji za novinare na CommunicAsia 2004 govorio je o važnoj ulozi Azije u razvoju komunikacijskih trendova, usluga i aplikacija, za dobrobit korisnika širom svijeta. "Azijsko-pacifička regija svjetski je rasadnik mobilnih komunikacija", izjavio je Carl-Henric Svanberg i dodao: "Azija je vrlo zanimljivo tržište s jednom od najnižih stopa mobilne penetracije, kao i najnaprednijim mobilnim korisnicima u svijetu".
"Konvergencija fiksnih i mobilnih mreža radikalno će promijeniti način komuniciranja. Ericsson ima odličan položaj u području konvergencije s velikim znanjem i opsežnom listom proizvoda i usluga u području mobilnih i fiksnih mreža. Konvergirane mreže omogućuju korisnicima da uvijek budu najbolje povezani", kaže Svanberg. Čelnik Ericssonove grupe osvrnuo se i na sve značajniji trend rasta usluga upravljanja: "Primjećujemo rastući interes operatora za našu ponudu u području usluga upravljanja, koja je najopsežnija u cijeloj industriji. Usluge upravljanja sredstvo su za učinkovitiji mrežni rad i upravljanje platformama, aplikacijama i sadržajem".
Ericsson je u ovoj regiji prisutan u više od 20 zemalja u kojima ostvaruje 21posto ukupne prodaje, a uz to je vodeći isporučitelj mobilnih sustava, s preko 30 posto tržišnoga udjela. Ericsson ima vodeću ulogu i u 3G izvedbama, a također jača svoj položaj na CDMA tržištu i, uz pomoć zajedničke 3G platforme za WCDMA i CDMA, postiže troškovnu učinkovitost koju ne nudi niti jedan drugi 3G isporučitelj. Uz 3G, nove usluge i aplikacije postaju stvarnost.
S. Marušić