Search
Hrvatska
Preuzeto iz e-magazina Briefing 
Čuda e-governmenta
U SAD, zemlji koja spada u sam svjetski vrh po razvoju e-government usluga zamijetili su neobičan trend: korisnici, građani, doduše traže informacije po web stranicama raznih državnih ustanova, no probleme na koje nailaze još uvijek više rješavaju telefonom. Taj trend otkriven je novim istraživanjem Pew Internet & American Life Project-a, koje izvodi Sveučilište Princeton (Princeton Survey Research Associates). Studija pokazuje da je tijekom prošle godine 97 milijuna Amerikanaca, ili 77 posto korisnika Interneta, iskoristilo potencijale e-government usluga. To je rast za više od 50 posto u usporedbi s godinom prije. 22 posto ih je izjavilo da svoje probleme s državom radije rješava dugim telefonskim razgovorima ili osobnim posjetom državnim ustanovama nego putem Interneta. Osobni posjet preferiraju posebno ljudi s nekim invaliditetom. Trideset posto Amerikanaca do sada je bar jednom poslalo e-poštu svom zastupniku u nadi da će tako utjecati na političke odluke. Iako više vole problem riješiti u oči u oči (ili "uho u uho", ako to rade telefonom) 59 posto korisnika Interneta u SAD izjavilo je da im je Internet ipak pomogao u razvijanju odnosa s državnom administracijom.