Search
Hrvatska
Jedinstveni intranet pristup informacijama o Ericssonovoj ponudi 
Prvi Ericssonov službeni katalog proizvoda

Svi Ericssonovi proizvodi, od najsitnijega vijka do cjelovitih rješenja, usluga i proizvoda, u što su uključene i Ericssonove kompanije-partneri, od sada se mogu naći u prvom Ericssonovom službenom katalogu proizvoda. Osim što je katalog važan alat za korporativne prodajne snage, omogućit će i užu suradnju unutar Ericssonove grupe, što je važan korak prema postizanju operativne izvrsnosti.
Ericsson je u prošlosti imao više kataloga proizvoda za različita područja i u različitim oblicima. Neki katalozi su bili ažurni, a drugi su sadržavali i proizvode koji više nisu bili dostupni. Upravo zbog ažurnosti i jednostavnijega pristupa cjelokupnoj listi proizvoda i usluga prošle godine je započeo projekt izrade jedinstvenoga kataloga na intranetu pod vodstvom Poslovne jedinice Sustavi. Na projektu je sudjelovalo oko 100 ljudi, a prva verzija ugledala je svijetlo dana 10. lipnja ove godine.
"Katalog će najviše pomoći Ericssonovim prodajnim snagama i tržišnim jedinicama", kaže Andrea Broström, voditeljica ovoga projekta i dodaje: "Združenu ponudu bit će lakše predstavljati kupcima, a i zaposlenicima će omogućiti bolje poznavanje proizvoda i usluga".
Novi katalog sadrži sve Ericssonove proizvode osim proizvoda iz područja obrambenih komunikacija, mobilnih platformi i modula snage. Poslovna rješenja su također skupljena na jednom mjestu, što omogućuje ponudu i isporuku cjelovitih rješenja koji odgovaraju potrebama kupaca. Katalog proizvoda je vrlo opsežan, obuhvaća različite razine Ericssonove liste proizvoda i usluga i sadrži oko 600 proizvoda s 20 000 do 25 000 pripadajućih stranica. Katalog sadrži i opsežnu podršku za svaki proizvod te podatke o vlasniku proizvoda kome se može obratiti za dodatnu podršku. Nužna je ažurnost i pouzdanost podataka o proizvodima i za njih odgovaraju autorizirani vlasnici proizvoda te menadžeri koji upravljaju pojedinim grupama proizvoda.
"Službeni katalog proizvoda olakšava rad i pristup proizvodima te smanjuje organizacijske granice i štedi vrijeme. Katalog će također poslužiti kao odličan temelj za izradu poslovnih ponuda", kaže Torbjörn Nilsson, direktor upravljanja strategijom i proizvodima.
S. Marušić