Search
Hrvatska
Usluge podrške i održavanja 
Certifikat iz upravljanja cijenama

Početkom godine Ericssonova poslovna jedinica Globalne usluge započela je prvi val certifikacijskog programa u području upravljanja cijenama usluga. Cilj ovoga programa je dosadašnje formiranje cijena prema trošku zamijeniti određivanjem cijena na temelju liste cijena te realizirati prodajni cilj za 2008. godinu. Ovu certifikaciju među tri stručnjaka u Ericssonovoj tržišnoj jedinici Srednja Europa (uz Csabu Balogha iz Mađarske i Dariusza Piecha iz Poljske) prošla je Sanja Žaja, menadžer za usluge u Ericssonu Nikoli Tesli, čime je premašen plan koji je zahtijevao bar jednog stručnjaka po svakoj tržišnoj jedinici.

 

Sanja nam je rekla više o ovoj zahtjevnoj certifikaciji: "Certificiranje je započelo u siječnju ove godine i trajalo je 5 mjeseci. Certificirali smo se uz pomoć alata Centra u 9 sesija. U svakoj od sesija dobili smo materijale koje smo trebali proučiti te potom riješiti zadatke iz toga područja. Nakon 9 sesija, sudionici koji su pozitivno riješili barem 75 posto zadataka mogli su pristupiti projektnom zadatku. On je, na temelju dobivenog tendera, zahtijevao analizu cijena, kreiranje novog modela cijena te analizu profitabilnosti korištenjem TPCM (Tender Profitability Calculation Model) aplikacije."

 

O korisnosti ovog programa i novog načina određivanja cijena Sanja kaže: "Dobiveno znanje omogućuje nam usporedbu cijena na našem s drugim tržištima te lakše vrednovanje cijena usluga, kao i standardizaciju u području određivanja cijena u cijeloj Ericssonovoj listi proizvoda i usluga. Ovime je moguć i transparentniji pristup kupcima u pogledu cijena. Navedeno će dovesti do brže i učinkovitije prodaje usluga te još boljeg profiliranja Ericssona u području usluga."

 

S. Marušić