Search
Hrvatska
Održan 4. sastanak Upravnog odbora HUOJ-a u Ericssonu Nikoli Tesli 
Pripreme za 5. konferenciju HUOJ-a
Kompanija Ericsson Nikola Tesla ugostila je 17. rujna članove Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), strukovne organizacije koja okuplja vodeće hrvatske stručnjake iz područja odnosa s javnošću.

Članovi Upravnog odbora Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ) u našoj kompaniji.
Članovi Upravnog i Nadzornog odbora kao i Suda časti Udruge dolaze iz najvećih i najznačajnijih hrvatskih tvrtki kao što su Ina, VIPnet, HT, RTL, Coca Cola, HŽ, Premisa, Madison i Ericsson Nikola Tesla sastali su se u prostoru naše kompanije. Cilj sastanka bila je priprema 5. konferencije Hrvatske udruge za odnose s javnošću koja će se održati početkom studenoga u Varaždinu pod nazivom «Uloga komunikacijskog menadžmenta u Hrvatskoj u kontekstu Europskog integracijskog procesa».
Skup je na početku pozdravio Åke Enell, predsjednik kompanije Ericsson Nikola Tesla. Ujedno, on je naglasio svoje zadovoljstvo ostvarenim rezultatima odjela Kompanijskih komunikacija. «Odjel Kompanijskih komunikacija ETK, koji djeluje od 1999. godine, pokriva veoma široko i kompleksno područje, počevši od internih komunikacija u kompaniji i korporaciji, odnosa s javnošću, različitih oblika marketinškog komuniciranja, osmišljavanja i izrade plakata, postera i oglasa preko sponzoriranja, donacija, pa sve do organiziranja različitih sajmova i događanja, organizacije VIP posjeta, poslova protokola. Tim svojim proaktivnim, sustavnim i inovativnim radom ostvaruje vrhunske rezultate, uz istodobnu maksimalnu troškovnu učinkovitost, što je za rad uspješne organizacije, kao što je ETK, od iznimne važnosti», naglasio je u svom obraćanju vodećim hrvatskim PR-ovcima predsjednik kompanije.
Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija Ericssona Nikole Tesle, detaljnije je upoznala prisutne s organizacijom i načinom rada grupe stručnjaka Kompanijskih komunikacija, čiji je posao iznimno zahtjevan i osjetljiv, a odnosi se na izgradnju imidža i dobrih odnosa sa svim segmentima javnosti. U fokusu je bio Obiteljski dan Ericssona Nikole Tesle na Jarunu koji može poslužiti kao najbolji model za slična događanja i u drugim kompanijama. Gosti su pokazali velik interes za naš uspješan primjer, potvrdivši da koristeći iskustava najuspješnijih te razmjenom znanja i iskustava možemo približiti aktivnosti u domeni odnosa s javnošću u Hrvatskoj međunarodnim standardima struke.
V. Mihajlic