Search
Hrvatska
Posjet potpredsjednika Ericssona odgovornog za poslovnu jedinicu Globalne usluge  
Iznimne kompetencije motiviranih stručnjaka
Hans Vestberg, potpredsjednik Ericssona odgovoran za poslovnu jedinicu Globalne usluge (Business Unit Global Services - BUGS), posjetio je 16. srpnja 2004. Ericsson Nikolu Teslu. Uvaženi gost dan u našoj kompaniji proveo je sudjelujući u nizu poslovnih sastanaka s menadžerima iz kompanijinoga Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave, uključujući i razgovore s Åkeom Enellom, predsjednikom Ericssona Nikole Tesle i Gordanom Kovačević, potpredsjednicom kompanije i direktoricom spomenutoga Centra.
Potpredsjednik Ericssona odgovoran za poslovnu jedinicu Globalne usluge boravio je u jednodnevnom posjetu našoj kompaniji kako bi stekao uvid u način rada i kompetencije stručnjaka u Hrvatskoj na području cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluga, logistike i e-sustava.

Hans Vestberg u društvu domaćina, Åkea Enella i Gordane Kovačević te menadžera Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave.
Tijekom boravka u Ericssonu Nikoli Tesli Hans Vestberg je dijelu menadžmenta kompanije predstavio kratkoročne i dugoročne planove čija realizacija predstoji korporativnoj poslovnoj jedinici Globalne usluge, koji su promovirani na nedavnoj Globalnoj konferenciji Ericssonovih menadžera. Nakon sastanaka za gosta je upriličen i obilazak radnih prostora ETK Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave, a kroz kratku prezentaciju Björna Dellåsa, direktora ETK Instituta za telekomunikacije upoznat je i s kompanijinim istraživačko-razvojnim aktivnostima, dok mu je Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija predstavila rezultate u građenju kompanijinoga imidža strategijom integriranih komunikacija.
Gost ima riječ
Boravak uvaženoga gosta u Ericssonu Nikoli Tesli iskoristili smo i za kratki razgovor o dojmovima s kojima je otišao iz Hrvatske. Kao razlog za posjet našoj kompaniji naveo je rutinski obilazak lokalnoga tržišta:
- "Veoma često putujem u Ericssonove lokalne kompanije širom svijeta. Čitanje izvješća ne može nadomjestiti susret s ljudima te je u tom smislu moj dolazak u Hrvatsku bio višestruko opravdan."
Hans Vestberg zadovoljan je onim što mu je u našoj kompaniji prezentirano: "Uvidio sam da u ovoj kompaniji rade predani i motivirani stručnjaci. Kompetencije s kojima Ericsson Nikola Tesla raspolaže u području usluga i cjelovitih komunikacijskih rješenja impresivne su te ćemo ih nastojati u budućnosti na najbolji mogući način iskoristiti", kaže on.
Zanimalo nas je i u kojoj mjeri je Ericsson Nikolu Teslu doživio kao kompaniju koja može kupcima ponuditi kvalitetna cjelovita komunikacijska rješenja. Hans Vestberg naglasio je kako se imao prilike uvjeriti u stručnost i širinu znanja naših stručnjaka u izravnom razgovoru s ponekima od njih tijekom obilaska Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave. "Zapravo, već i prije dolaska u Ericsson Nikolu Teslu imao sam saznanja o vrhunskim kompetencijama stručnjaka koji u toj kompaniji rade. Mnogo puta sam čuo kako se ta kompanija spominje u vezi s realizacijom uspješnih Ericssonovih projekata."
Svojim domaćinima Hans Vestberg je predstavio plan aktivnosti jedinice za Globalne usluge. Ti planovi, ističe potpredsjednik Ericssona odgovoran za područje usluga, se temelje na strategiji razvoja ključnih kompetencija o onom tipu usluga kojemu, prema korporativnim analizama, predstoji najveći tržišni rast. Takva razmišljanja već duže vrijeme prisutna su u aktivnostima naše kompanije. Stoga su opravdane naše nade da će stručnjaci Ericssna Nikole Tesle, upravo zbog toga što posjeduju relevantna znanja, sve više biti angažirani u realizaciji regionalnih i globalnih Ericssonovih projekata.
J. Lončar