Search
Hrvatska
Aktivnosti Sony Ericssona u Hrvatskoj 
Nastavak rasta prodaje i dobiti
Konsolidirani financijski rezultati zajedničkoga ulaganja Sonyja i Ericssona za drugo ovogodišnje tromjesečje ukazuju na daljnje jačanje te tvrtke. Sony Ericsson je, naime, ostvario četvrto uzastopno tromjesečje u kojemu bilježi pozitivno poslovanje. Hrvatski mediji imali su priliku više o tomu i o novom Sony Ericssonovom proizvodnom programu saznati prigodom konferencije za novinare održane 21. srpnja ove godine u našoj kompaniji.

Zlatko Buzina, regionalni direktor Sony Ericssona odgovoran za Hrvatsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu, sa zadovoljstvom je okupljenim novinarima priopćio kako je tijekom drugoga tromjesečja ove godine Sony Ericsson ostvario 55% više isporuka no u istom razdoblju prošle godine. Prodaja je u drugom ovogodišnjem tromjesečju narasla za 34% u odnosu na drugo tromjesečje 2003., a neto dobit veća je za 177 milijuna eura. Uz ovakav poslovni rezultat, naglasio je Zlatko Buzina, tvrtka je postavila čvrste temelje za održivi rast te stvorila preduvjete za daljnje jačanje Sony Ericsson tržišne marke.
Uz dobre vijesti iz Tokyja i Stockholma o poslovanju stigle su i najave novih Sony Ericssonovih modela mobilnih uređaja i prateće opreme, što je izazvalo posebno zanimanje u novinarskim redovima. To i ne čudi budući da suvremene mogućnosti mobilne telefonije idu ruku pod ruku s novinarskom profesijom, a mobilni komunikacijski uređaji postali su sedmoj sili jedno od osnovnih sredstava za rad. Uz onu profesionalnu znatiželju, usmjerenu na korektno izvještavanje javnosti o novim komunikacijama pripravljenim za globalno tržište u "telekomunikacijskoj kuhinji" Sony Ericssona, novinari su, dakle, i zbog vlastitoga interesa pomno pratili izlaganje Endrea Vaitznera, rukovoditelja u Sony Ericssonu odgovornog za marketing proizvoda.
Zajednička obilježja novih modela: zabava i inteligencija
Kuća Sony Ericsson pripremila je korisnicima mobilnih komunikacija niz uzbudljivih iznenađenja, a u dogledno vrijeme ona će osvanuti i na domaćem tržištu.
Sony Ericssonov najnoviji model s kamerom, K500i, dizajniran je tako da s jedne strane izgleda kao telefon, a s druge kao kamera. Osobe aktivnoga životnog stila u njemu će bez daljnjega naći uređaj po svojoj mjeri. K500i odlikuje jednostavnost korištenja uz mogućnost rada s kvalitetnim slikama. Čak 12MB memorije omogućit će vam pohranjivanje impresivnoga broja igara, filmova, glazbenih spotova te melodija zvona s Interneta. Veliki 1.9 inčni 65K TFT zaslon u boji i MultiAction joystick te snažna grafička platforma osiguravaju potpun doživljaj prilikom igranja igrica i gledanja filma ili spota. Sve ostale pogodnosti i mogućnosti uređaja korisnici će moći izravno iskusiti tijekom trećega tromjesečja 2004. kada će, kako je najavljeno, K5001 postati dostupan na tržištu.
Na konferenciji je predstavljen i uređaj P910i, pametni telefon koji predstavlja odličnu kompbinaciju PDA uređaja, elektroničke pošte i mobilnoga Interneta. Raskošne triple band GSM /GPRS mogućnosti razveselit će svakoga korisnika. "Naši pametni telefoni objedinjuju funkcije telefona i osobnih organizatora bez kompromisa u pogledu kvalitete, funkcionalnosti ili jednostavnosti korištenja. Dodajmo tome najveći broj dostupnih programa i načina unosa i dobivamo alat koji zadovoljava najzahtjevnije mobilne profesionalce," potkrijepio je izlaganje o ovom uređaju Zlatko Buzina.
Sony Ericsson svoju EDGE ponudu proširuje s dva nova telefona s kamerom. Brzi pristup bežičnim podacima, preuzimanju sadržaja, porukama i interaktivnim online igrama prednosti su EDGE telefonije koji ovi uređaji koriste u punom smislu. Model S710a dizajniran je za američko tržište, a preklopni telefon Z500i prodavat će se u Europi i Aziji. Z500i je praktičan preklopni telefon koji nudi klasičan Sony Ericsson dizajn, odlične komunikacijske funkcije, a iznimno je jednostavan za korištenje. To je jedan od prvih Sony Ericsson telefona čije funkcioniranje se temelji na Push to Talk over Cellular (PoC) tehnologiji koja snižava troškove korištenja budući da omogućuje mobilnim telefonima da rade kao primopredajnici. I ovaj će uređaj na tržištu biti dostupan u zadnjim mjesecima ove godine.
Lepezu novosti najavljenih na prezentaciji upotpunile su nove Sony Ericsson Bluetooth slušalice Akono tipa. One čine handsfree rad ugodnijim i praktičnijim, a uzmemo li u obzir novi Zakon o prometu koji je odnedavna u primjeni u našoj zemlji, nema sumnje da će i ovaj Sony Ericssonov proizvod naći svoje kupce u Hrvatskoj.
J. Lončar
Sony Ericsson Call Centre
Sony Ericsson pokrenuo je nedavno za korisnike u Hrvatskoj Call Centre čije usluge su dostupne na broju 062 000 000, a one obuhvaćaju informacije o proizvodima, aplikacijama, promotivnim aktivnostima i slično.
Sony Ericssonov predsjednik

Sony Ericssonov predsjednik od sredine ove godine je Miles Flint, koji je prije stupanja na dužnost čelnoga čovjeka zajedničkoga ulaganja Sonyja i Ericssona bio odgovoran za marketing u kompaniji Sony Europe.