Search
Hrvatska
Riječ predsjednice 
U zahtjevnoj situaciji

U izvanrednoj situaciji, u kojoj se nedavno našao Ericsson Nikola Tesla kada je u požaru oštećen dio Ericssonove opreme uskladištene u jednom od zagrebačkih skladišnih prostora, ugled i znanje koje je kompanija godinama gradila garancija je nastavka njenoga uspješnoga poslovanja

Kada se aktivnosti kompanije odvijaju u ustaljenoj poslovnoj dinamici i svi poslovni procesi teku bez zastoja ona akumulira energiju i znanja koja joj trebaju u izvanrednim situacijama. Pokazalo se to u slučaju nedavnoga požara u skladištu Time Shuttlea na Jankomiru u kojemu je uništen ili oštećen dio opreme u vlasništvu Ericssona Nikole Tesle, spreman za isporuke našim kupcima.

 

Odmah po primitku informacije pokrenut je niz aktivnosti u kompaniji koje su u Ericssonu definirane direktivama o upravljanju rizicima i koje su predviđene za rješavanje izvanrednih situacija. Oformljen je tim stručnjaka odgovornih za različita područja - logistika, nabava, komunikacije, osiguranje i pravni poslovi te se odmah krenulo u ispitivanje pojedinosti, pripremu i akcije kao odgovor na ovu izvanrednu situaciju. Kako su telekomunikacije složeno poslovno područje, prije izlaska u javnost s vjerodostojnom informacijom o tomu u kojoj mjeri smo pogođeni incidentom bilo je potrebno napraviti niz analiza iz svih tih područja. Željeli smo stvoriti preduvjete za otvoreno i valjano komuniciranje prema svim interesnim stranama te im osigurati vjerodostojne podatke o incidentu.

 

Valjalo je, prije svega, u našem internom korporativnom okruženju Ericssonu Nikoli Tesli osigurati podršku matične kuće kao našega glavnoga dobavljača opreme, ali i svih ostalih poslovnih partnera koji su nam isporučili robu koja je stradala u požaru. Imajući na umu interese naših kupaca i nastojeći osigurati izvanredne i isporuke zamjenske opreme kako bi se ugovoreni poslovi mogli odvijati s minimalnim odgodama obratili smo se izravno menadžerima u korporaciji odgovornima za određene proizvodne i poslovne grupe. Iz korporacije su ubrzo počela stizati uvjerenja o tomu da će se u Ericssonu sve poduzeti kako bi se poslovanje prema kupcima nastavilo bez većih zastoja. Riječi podrške i osobnoga angažmana vodećih korporativnih menadžera uvjerile su nas u to da je ugled naše kompanije u Ericssonu velik. Gradili smo ga godinama, postižući odlične poslovne rezultate, a sada kada smo se suočili s izvanrednim poteškoćama uvjerenje korporacije da ćemo i ovu situaciju nadvladati i podrška koju iz korporativnoga centra dobivamo je njegova očita potvrda.

 

U ovoj situaciji nužno je povezivanje svih resursa da bi se zajedno postigao maksimum i potrebno je znati na koga se možemo osloniti. Pokazalo se da su to prije svega naši zaposlenici koji su se maksimalno angažirali u odgovoru na incident s požarom, da je to korporacija kojoj pripadamo i koja je spremna otvoriti posebne kanale hitnih isporuka prema našoj kompaniji u cilju zaštite interesa naših kupaca, da su to naši poslovni partneri izvan Ericssona koji su pokazali maksimalno razumijevanje za naš trenutačni položaj te da su to naši dioničari od kojih stižu riječi podrške. Po svemu sudeći, dugo godina građen ugled na domaćem tržištu, u Ericssonovoj grupi i među našim kupcima vraća nam se u ovoj neuobičajenoj situaciji s kamatama.

 

To je svakako poticaj da se u nastavku ove poslovne godine još snažnije založimo za realizaciju naših ambicioznih ciljeva. Nadam se da će i hrvatska javnost tu našu profesionalnost i ustrajnost znati cijeniti.

 

Gordana Kovačević, Predsjednica Ericssona Nikole Tesle