Search
Hrvatska
Aktualnosti 
Za povećano zadovoljstvo zaposlenika
ADRIA Servis, pružatelj usluge prehrane na lokaciji Ericssona Nikole Tesle od početka suradnje s našom kompanijom kontinuirano korigira i nadopunjuje svoju dnevnu ponudu. U nastojanju da poveća zadovoljstvo zaposlenika s organizacijom prehrane u našoj kompaniji ADRIA Servis neposredno kontaktira s korisnicima svojih usluga i redovito surađuje s jedinicom za Upravljanje ljudskim potencijalima, pravne poslove i organizaciju.

Osim uvođenja nekih jela i priloga koje su korisnici tražili (npr., jela s roštilja, svakodnevna ponuda variva, više jela prigotovljenih kuhanjem na pari u vlastitom soku, pizza i hamburger u svakodnevnom jelovniku i dr.) na stolovima je dostupno i maslinovo ulje koje ljudi rado koriste kod pojedinih jela, u redovitu ponudu su uvedene lignje s prilogom, kao i neka druga jela koja su tražena kako bi cijenom bila prihvatljivija. Naime, pojedinačna jela su u pravilu skuplja zato što su u dodatnoj ponudi tog dana, a meniji se pripremaju u većoj količini pa to snižava cijenu jela. Uz proširenje ponude salata i mogućnost samoposluživanja, sredinom rujna uvedena je još jedna novost: kao što je to slučaj i u nekim poznatim vanjskim restoranima, uobičajena ponuda obogaćena je jelima nacionalnih i internacionalnih kuhinja. Do sada su naši zaposlenici mogli uživati u tjednu slavonske, talijanske i meksičke kuhinje, a u pripremi su i nova iznenađenja.
"U partnerstvo s kompanijom Ericsson Nikola Tesla ušli smo s idejom da kvalitetom usluge i ponudom po mjeri korisnika pridonesemo povećanju zadovoljstva zaposlenika te kompanije. Stoga smo tijekom zadnjih nekoliko mjeseci ponudu restorana prilagodili konkretnim primjedbama i komentarima koje smo od naših gostiju revno prikupljali. Ta mogućnost i dalje je otvorena svima koji imaju prijedloge za poboljšanja, a nadam se da ćemo zajedničkim nastojanjima zadovoljstvo korisnika naših usluga podići na zavidnu razinu. O takvim našim namjerama govori i činjenica da smo u ovom trenutku u fazi stjecanja certifikata ISO:9001, što će, vjerujem, pridonijeti ugledu ADRIA Servisa i potvrditi naše namjere da pružimo vrhunsku uslugu", komentira voditelj ETK restorana Ivica Pavetić.
Za svakoga ponešto
Jedinica za upravljanje ljudskim potencijalima, pravne poslove i organizaciju prati aktivnosti ETK restorana i sudjeluje u njihovim inicijativama usmjerenim na povećanje kvalitete ponude. Neva Duić, konsultant za upravljanje ljudskim potencijalima, koja je zadužena za praćenje provođenja politike prehrane u kompaniji, o zadnjim unaprjeđenjima ponude ADRIA Servisa kaže:
"Od samoga početka suradnje s ADRIA Servisom uspostavljeni su redoviti i otvoreni kontakti. Takav odnos nam svakako omogućava da bolje prilagodimo njihove usluge našim standardima i zahtjevima. Prvi mjeseci rada ADRIA Servisa izazvali su vrlo burne reakcije kod pojedinih naših zaposlenika pa je zaredalo nekoliko pritužbi, komentara, ali i prijedloga, što na ETK/L web poštanski sandučić, što na voditelja ETK restorana, Ivicu Pavetića. Mislim da smo svi skupa uložili dosta truda oko odgovaranja, objašnjavanja, a posebno ADRIA Servis kod prilagođavanja. Već duže vrijeme ne dobivamo nikakve pritužbe, što, naravno, ne znači da se ništa više ne može poboljšati. Do kraja godine ćemo ponuditi našim zaposlenicima da svoje zadovoljstvo uslugama ADRIA Servisa izraze putem ankete čiji rezultati bi trebali poslužiti našoj jedinici za praćenje klime zadovoljstva u području ove beneficije, ali i ADRIA Servisu kao putokaz za daljnji rad u Ericssonu Nikoli Tesli."
J. Lončar