Search
Hrvatska
Nove inicijative 
Unaprjeđivanje korporativne prodajne kulture
Korporacija Ericsson sredinom ove godine pokrenula je korporativni prodajni portal putem kojega nastoji promovirati i unaprijediti prodajnu korporativnu kulturu. Ericsson Nikola Tesla kao važan Ericssonov prodajni kanal koji pokriva više desetaka tržišta u Europi, Srednjem Istoku i Africi prati i aktivno sudjeluje u aktivnostima i vijestima koje objavljuje korporativni prodajni portal. Tako su nedavno na intranet stranicama portala objavljeni i kratki intervjui s Anom Jožinec, direktoricom odgovornom za upravljanje ljudskim potencijalima u našoj kompaniji i u Srednjoj Europi te s Gordanom Kovačević, potpredsjednicom naše kompanije, odgovorne i za područje cjelovitih komunikacijskih rješenja u Srednjoj Europi koje komentiraju prednosti novoga Ericssonovoga modela unaprjeđivanja korporativne prodajne kulture.
Prilika za stručnjake u prodaji

"Sa stajališta upravljanja ljudskim potencijalima, promoviranje prodajne kulture kao temelja visoke poslovne učinkovitosti iziskuje od nas da se usredotočimo na privlačenje, odabir i zapošljavanje ljudi koji će se u tako zahtjevnom tržišnom okruženju kao što su to telekomunikacije moći uspješno suočiti s izazovima. Od velike koristi u tom poslu su nam jasne korporativne smjernice, poglavito kada je riječ o razvoju kompetencija potrebnih u naprednom prodajnom okruženju", ističe Ana Jožinec u jednom od svojih komentara.
"Stručnjacima koje odlikuje natjecateljski duh i koji su usmjereni na postizanje uspjeha te se ne boje preuzimanja odgovornosti, otvara se niz profesionalnih izazova u naprednom prodajnom okruženju kakvo promovira Ericsson", kaže Ana Jožinac.
Korisna globalna inicijativa

"Prema mojemu iskustvu različite korporativne inicijative uvijek unose dozu inovativnosti u naše svakodnevne aktivnosti te otvaraju mogućnost za razmjenu znanja i učenje. Stoga i ovu inicijativu usmjerenu na unaprjeđenje Ericssonove prodajne kulture smatram dobrodošlom. Strukturirani pristup, kakav nudi Ericssonov model unaprjeđivanja korporativne prodajne kulture, primijeni li se pravilno, otvorit će nam nove prilike za poslovni rad. Pri tomu je veoma važan timski rad vrhunskih stručnjaka," komentira Gordana Kovačević.
"Uspjeh Ericssonovoga modela unaprjeđivanja korporativne prodajne kulture bit će uspješan onoliko koliko ćemo mu ozbiljno pristupiti. U idućem koraku važno je prepoznati pravce daljnjega razvoja prodajno-marketinških kompetencija naših stručnjaka," tvrdi Gordana Kovačević.
J.L.