Search
Hrvatska
Interne komunikacije kao uvjet učinkovitosti i zadovoljstva  
Sustav i snaga internoga komuniciranja
Tvrtka Poslovanja znanja u želji da potakne i pomogne prijenos znanja iskusnih i kompetentnih poslovnih ljudi iz područja marketinga, komunikacija i prodaje organizira seminare suvremenih praktičara u okviru PROPRO Akademije. U tom projektu sudjeluju poznati predavači iz zemlje i svijeta, a među njima je i Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija kompanije Ericsson Nikola Tesle, koja je 7.listopada, u organizaciji PROPRO Akademije, održala seminar na temu «Sustav i snaga internoga komuniciranja».

Snježana Bahtijari, direktorica Kompanijskih komunikacija kompanije Ericsson Nikola Tesle tijekom izlaganja na seminaru s temom "Sustav i snaga internoga komuniciranja".
Seminar je bio namijenjen menadžerima svih razina, voditeljima i osoblju u odjelima upravljanja ljudskim potencijalima, korporativnim komunikacija i PR odjelima te svima koji žele proširiti svoja znanja. Cilj seminara bio je pokazati da suvremeni koncept integriranih marketinških komunikacija predstavlja čvrsti temelj za rast i razvoj poslovanja te povećanje zadovoljstva zaposlenika. Taj je koncept provjeren u praksi Ericssona Nikole Tesle, a dosadašnji rezultati i ugled koji tvrtka ima u Hrvatskoj, u grupi Ericsson i svim tržištima na kojima posluje, samo govore u prilog ispravnosti toga pristupa.
Tim kompetentnih komunikatora
Polaznici, iz različitih hrvatskih tvrtki, imali su priliku dobiti informacije o svim elementima toga koncepta te sinergiji svih oblika komuniciranja koji se ostvaruju na unutarnjem i vanjskom planu. Važan element uspjeha, svakako je, stvaranje tima kompetentnih i profesionalnih komunikatora koji se mogu kvalitetno nositi sa svim zahtjevima suvremene tehnologije i svjetskog tržišta. U slučaju Ericssona Nikole Tesle unaprjeđenje imidža je prirodni rezultat upornog i stručnog rada cijelog tima Komunikacijskih komunikacija, a polaznici seminara mogli su saznati formulu njihova uspjeha.
Komunikacije predstavljaju strateški važnu funkciju u ostvarenju poslovnih ciljeva tvrtke, a posebno je važno veliku pozornost usmjeriti na sustavan rad na svim elementima učinkovitog komuniciranja sa svim ciljanim skupinama, isticano je tijekom predavanja.
Kvalitetna interna komunikacija jedan je od temeljnih čimbenika uspjeha tvrtke Ericsson Nikola Tesla. U tom području ostvaren je veliki napredak i praktično je pokazano koliko suvremena tehnologija može biti u službi dobro informiranog, motiviranog i zadovoljnog zaposlenika.
Polaznici su već na licu mjesta, u okviru organizirane radionice, imali priliku provjeriti, na primjerima iz prakse, što su naučili koristeći iskustvo Ericssona Nikole Tesle, čija iskustva na tom području spadaju u sam vrh praktičnih dosega u Hrvatskoj i šire.
V. Mihajlic