Search
Hrvatska
Razmjena znanja iz područja mrežnih tehnologija 
Radionica na razini Srednje Europe
U Zagrebu je 30. rujna održana zajednička radionica pod nazivom "Advise and System Integration Knowledge Sharing" za tržišnu jedinicu Srednja Europa. Uspješno poslovanje na području usluga temelji se na obrazovanim i iskusnim stručnjacima. Kupci odabiru Ericsson upravo zbog znanja i kompetencija koje imamo i to je prednost koju svakako trebamo iskoristiti. Kako upravljati tim znanjem i koje procese i alate pri tomu treba primijeniti prezentirali su stručnjaci iz Ericssonove korporativne jedinice za Globalne usluge, Helena Lindberg, Annika Johansson i Ylva Hertz.

Radionica je bila "začinjena" konkretnim iskustvima sudionika, a važnost zajedničkoga korištenja izvora znanja posebice su naglasili menadžeri tržišne jedinice Srednja Europa: Borut Hrobat, SL&SI menedžer, Hrvoje Benčić, SBA Advise menedžer i Marijana Đuzel, Competence/Knowledge menadžer. Svi oni ističu da zajedničko korištenje znanja i ponovna upotreba već postojećega znanja smanjuje troškove isporuke, a istodobno povećava zadovoljstvo kupaca i vodi organizaciju prema operativnoj izvrsnosti.
Ovom je prilikom naglasak bio na uvođenju i primjeni POP (Project One Pager) u svakodnevnom radu stručnjaka iz Network and Technology Consulting grupe. POP je dio standardnog KST (Knowledge Sharing Tool) alata, koji se temelji na web aplikaciji. KST alat se široko primjenjuje unutar Ericssona kao jedinstveni alat za razmjenu znanja. Modul KST alata, Project One Pager, već više od godinu dana uspješno se primjenjuje u području sistemske integracije. Pozitivna iskustva bila su dovoljan razlog da se njegova primjena proširi i na ostala područja.
Svi se slažemo da nas naše znanje i način kako ga koristimo čine bitno različitim od ostalih konkurenata jer kompetencije dolaze i odlaze s pojedincima, a znanje ostaje trajna vrijednost organizacije, ako imamo dobre procese i alate kojima ga možemo zadržati i učiniti dostupnim svima.
M. Đuzel