Search
Hrvatska
Predstavljamo ALPAS programsku aplikaciju 
Za bolju podršku kupcima
Pružanje podrške kupcima je jedna od najvažnijih aktivnosti unutar Ericssonove uslužne organizacije i zbog toga se pridaje velika pozornost održavanju visoke razine kvalitete u tom području. ETK jedinica za Poslovne sustave za podršku kupcima (ETK/OSD/E) je otišla korak dalje u poboljšanju kvalitete usluga i prišla je razvoju aplikacije koja omogućava kvalitetniji nadzor mreže i bržu reakciju na pojavu problema u sustavu MD110. U suradnji te jedinice s tvrtkom Net d.o.o. iz Zagreba u ETK Centru za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave razvijen je programski paket ALPAS.
Projekt ALPAS je krenuo krajem 2003. godine, s ciljem dizajniranja programskog paketa za promptno obavještavanje o pojavi alarmnih poruka iz sustava MD110. Uvođenjem takve aplikacije u korisničku mrežu nestaje potreba za permanentnim nadzorom MD110 sustava povremenim provjerama statusa putem alarma u prostoru centrale ili putem udaljenoga modemskoga IP pristupa. Na taj način ispunjeni su uvjeti za trenutačno izvještavanje osoblja u nadzoru i održavanju sustava o eventualnim problemima u radu centrale. Treba napomenuti da se takvim scenarijem smanjuje potreba za 24 satnim dežurstvom 7 dana u tjednu izravno na objektu te je moguće kvalitetnije i učinkovitije organizirati pasivno dežurstvo.
ALPAS šalje odgovornoj osobi poruku o alarmu putem SMS sustava i/ili e-mail sustava odmah čim ga primi. Programska aplikacija se instalira na računalo koje je povezano s centralom MD110, s jedne strane, i sa SMTP poslužiteljem preko IP mreže i SMS pristupnikom, s druge strane. SMS pristupnik može biti mobitel ili, što je bolje rješenje, FCT uređaj. Prednost FCT-a je u tome što ga puno korisnika naših usluga već ima u sustavu, a koriste ga za telefonske razgovore, odnosno, govornu komunikaciju. Osim toga FCT ima poseban data port preko kojega se može spojiti na računalo. Naravno, FCT može slati SMS poruke i za vrijeme telefonskoga razgovora, što znači da podržava govornu komunikaciju i SMS istovremeno.
Uz to, ALPAS, slično kao i programi za tarifiranje, prikuplja sve alarme u svoju bazu podataka, tako da se alarmi zapisani u bazu mogu poslije pregledavati, sortirati i filtrirati za razne potrebe.
ALPAS se našim kupcima nudi kroz ugovore o održavanju i trenutačno je u funkciji na 4 lokacije u poslovnoj mreži Hrvatske televizije. S obzirom da nam predstoji potpisivanje nekoliko novih velikih ugovora o podršci za poslovne sustave MD110 raspoređene po cijeloj Republici Hrvatskoj, svijetla budućnost ALPASA je zajamčena.
M. Lerman