Search
Hrvatska
Naši kupci 
VIPnet predstavio manifest novoga poslovnog doba

Tvrtka VIPnet ugostila je početkom prosinca vodeće mislioce modernog menadžmenta, švedske profesore ekonomije Jonasa Ridderstrålea i Kjella A. Nordströma koji su u domišljato preuređenom paviljonu Zagrebačkoga Velesajma održali predavanje pod nazivom "Kako postati seksi..." Predavanje je okupilo velik broj menadžera iz hrvatskih tvrtki i uglednih osoba iz gospodarskog, političkog i javnog života.
Ridderstråle i Nordström tvrde da ćemo u novim uvjetima koji obilježavaju suvremenu globalnu ekonomiju biti uspješni samo ako budemo inovativni i prilagodljivi. Koristeći se izrazima koji do danas nisu bili asocijativno vezani uz poslovanje i gospodarstvo – «seksi» i «u formi» - dvojica švedskih profesora predstavili su svojevrsni manifest novoga poslovnoga doba. Polazište njihove teorije nove ekonomije podrazumijeva sposobnost tvrtke da se prilagodi promjenjivoj okolini. To znači biti u formi. Biti seksi znači biti atraktivan, sposoban privući pažnju drugih u svijetu u kojemu svatko ima veliku mogućnost izbora.
Jedan od sudionika ovoga inspirativnoga VIPnetovoga skupa bio je i Alen Ludaš, direktor za marketing i prodaju odgovoran za suradnju s tim vodećim hrvatskim operatorom: "Poruke koje je VIPnet poslao hrvatskoj javnosti putem predavanja Ridderstrålea i Nordströma odlično se uklapaju u imidž koji ovaj naš poslovni partner gradi na domaćem tržištu. VIPnet je od svojega osnutka težio biti avangarda na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu, a kao takav predstavio se i organizacijom ovog zadnjeg događanja. Ericsson Nikola Tesla kao poslovni partner nastoji podržati to VIPnetovo usmjerenje, a po mom osobnom mišljenju principi koje su na nov, atraktivan način predstavili švedski stručnjaci dobro se uklapaju i u našu poslovnu strategiju.
Naime, još davno smo u korporaciji, kao jedno od osnovnih načela poslovanja, prihvatili potrebu da budemo prvi, da budemo priznati na tržištu kao predvodnik u novim komunikacijskim tehnologijama. Upravo to je jedna od glavnih Ridderstråleovih i Nordströmovih teza. Prema njima ponašati se očekivano, prosječno, više ne donosi uspjeh. Danas se uspješne kompanije natječu u inovativnosti, svježini svojega nastupa na tržištu, a pobjeđuje onaj tko pozornost najvećega dijela korisnika privuče svojom originalnošću. Za to je nužna prilagodljivost, sagledavanje situacije s različitih stanovišta i sposobnost brze promjene načina razmišljanja. To su principi na kojima i mi kao dio Ericssonove obitelji gradimo svoju poslovnu filozofiju. Stoga mi je drago što sam o tim i sličnim novim gospodarstvenim i tržišnim trendovima imao priliku i uživo čuti od vodećih svjetskih stručnjaka u novoj ekonomiji. Pozdravljam ovu VIPnetovu inicijativu jer je ona donijela duh novoga ekonomskoga doba u našu zemlju, a svima koji nisu mogli prisustvovati samom događanju preporučam da pročitaju Ridderstråleove i Nordströmove bestselere «Funky Business» i «Karaoke kapitalizam»."
J. Lončar