Search
Hrvatska
Odjeci Ericssonovoga Dana tržišta kapitala 
Znamo ključ za rast poslovanja
Dvodnevno okupljanje Ericssonovih ulagača i dioničara održano je 11. i 12. studenoga u San Diegu. U svom obraćanju skupu Carl-Henric Svanberg, predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson istaknuo je da sve veća brzina prijenosa podataka i mobilnost predstavljaju ključ kontinuiranoga rasta poslovanja u području telekomunikacija.
«Usluge prijenosa glasa već su mobilne, a sada i širokopojasni prijenos postaje mobilan. Cilj Ericssona je svakom krajnjem korisniku ponuditi širokopojasni prijenos bilo gdje da se nalazi, ne samo žičanim već i bežičnim mrežama. Usluge mobilnoga širokopojasnoga prijenosa ostvarive su sa svakom 3G tehnologijom zahvaljujući Ericssonovim vrhunskim mogućnostima radio prijenosa te visokoj razini usluga», izjavio je Carl-Henric Svanberg, predsjednik i generalni direktor korporacije Ericsson na Ericssonovom Danu tržišta kapitala održanom nedavno u San Diegu.
«Samopouzdanje se vratilo u industriju; primjećuje se povećana usredotočenost na razvoj poslovanja i rast prihoda», navodi dalje Svanberg, osvrćući se na stanje na tržištu te naglašava da je početak 2004. godine obilježio rast tržišta mobilnih sustava koji neznatno jenjava krajem godine. U 2005. godini očekuje se umjereni rast tržišta mobilnih sustava.
«Samo nekoliko kompanija je sposobno isporučiti cjelovita rješenja koja se traže u današnjem promjenjivom komunikacijskom okruženju. Ericsson posjeduje snažnu kombinaciju kompetencija u područjima sustava i usluga, Sony Ericsson u području mobilnih uređaja, a Ericsson Mobile Platforms dobro poznaje tehnologije», izjavio je Svanberg.
Krajni korisnici žele komunikacijske usluge koje su jednostavne za korištenje, pouzdane i sigurne bez obzira na uređaj i vrstu prijenosa. Ericsson svojim korisnicima nudi cjelovita komunikacijska rješenja koja se traže u promjenljivom komunikacijskom okruženju u kojem je udobnost korisnika od primarne važnosti. U tom kontekstu Svanberg ističe mobilni širokopojasni prijenos kao vrlo atraktivnu poslovnu priliku za operatore: «Rastuća potražnja za širokopojasnim prijenosom, snažan porast penetracije prijenosnih računala te sve veća pokrivenost mobilnim mrežama razvili su novu telekomunikacijsku uslugu – mobilni širokopojasni prijenos».
Svanberg je u svom govoru u San Diegu naglasio da su Sjedinjene Američke Države najveće Ericssonovo tržište:
«Imamo čvrstu poziciju u Sjedinjenim Američkim Državama. Pet najvećih američkih operatora bežične telefonije su Ericssonovi kupci. Vidimo nove poslovne prilike u području usluga, posebno u uslugama za upravljane mrežama, ali također i u novim poslovima kao što je e-government.»
Mobilni širokopojasni prijenos nudi širine prijenosa slične onima koje danas pruža DSL i optički kabel, ali uz velike prednosti koje donosi prijenos bežičnim putem: mobilnost, priliku za obavljanje posla na bilo kojemu mjestu, jednostavnost korištenja. Svanberg ističe da je važno to što su cjelovita komunikacijska rješenja pouzdana, budući da operatori žele svojim kupcima pružiti nove usluge koje uključuju prijenos glasa, podataka, slika i videa, dakle, omogućiti im različite oblike komuniciranja uz maksimalnu udobnost. Nadalje, Ericssonov čelni čovjek ističe važnost stručnosti i kompetencija u područja telekomunikacija koje garantiraju svu udobnost potrebnu kupcu te dodaje da su integrirane usluge upravljanja mrežama (IMS) temelj koji omogućava konvergenciju svih usluga kupcu.
«Otvaranje prema isporukama IP usluga je prirodan proces evolucije fiksnih i mobilnih komunikacija. Operatori su danas suočeni s izazovom koji pred njih stavlja porast potražnje za IP uslugama zadovoljavajuće kvalitete. Ericssonovo IMS rješenje je tako dizajnirano da nudi i fiksnim i mobilnim operatorima jednostavan put u područje IP telefonije», zaključuje Carl-Henric Svanberg.
D. Morduš