Search
Hrvatska
Iz svijeta telekomunikacija (1) 
Ericsson sudjeluje u širenju mobilnoga marketinga
Ericsson, svjetski lider u mobilnim komunikacijama i Proximity Worldwide, jedna od vodećih svjetskih marketinških agencija, posebice kada je riječ o unaprjeđenju odnosa klijentima, i dio BBDO’s oglašivačke mreže, potpisali su u studenom ugovor o zajedničkom promoviranju učinkovitih rješenja za mobilni marketing, stvarajući time novi kanal za unaprjeđivanje odnosa s korisnicima mobilnih usluga. Uz 1.5 milijardu korisnika mobilnih mreža u svijetu, ova će nova mogućnost operatorima biti dragocjena.
Mobilna infrastruktura će se koristiti kao kanal za marketinšku komunikaciju, a lansiranje usluga ove vrste očekuje se u četiri zemlje: Njemačkoj, Italiji, Singapuru i SAD-u. Operatorima će se tako otvoriti nove prilike za ostvarivanje prihoda zbog povećanja prometa u njihovim mobilnim mrežama. Današnja mobilna komunikacija osigurava, uz pomoć teksta, slika i multimedije, nove oblike marketinga usmjerene na korisnike mobilnih komunikacija. Spomenuto partnerstvo omogućit će ponudu rješenja kompanijama koje žele promovirati svoje marke u novoj mobilnoj okolini, a inicirao ga je Ericsson Mobility World.
S. Marušić