Search
Hrvatska
Pogodnosti za operatore i krajnje korisnike 
Ericssonova strategija za kombiniranu ponudu fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa

Ericsson aktivno izgrađuje budućnost konvergirajućih širokopojasnih mreža uz pomoć svoje strategije za kombiniranu ponudu fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa (pod komercijalnim nazivom Full Service Broadband), koja se temelji na pogodnostima za krajnje korisnike te na potrebama operatora za smanjenjem rizika i brzom ponudom usluga na tržištu.

Ova strategija pozicionira Ericsson kao izabranog partnera operatorima koji žele svojim korisnicima ponuditi maksimalne pogodnosti; dostup do svake usluge putem bilo kojeg uređaja i s bilo kojeg mjesta. Uz pomoć ponude koja uključuje rješenja vodeća u svijetu poput HSPA i VDSL2, uz IMS, Ericsson ima lidersku ulogu i u ovome području.

Kombinirana ponuda fiksnog i mobilnog širokopojasnog pristupa korisnicima će omogućiti atraktivni doživljaj i interaktivnost, uz inovativne usluge i jednostavni pristup istim sadržajima i uslugama, neovisno o vrsti uređaja. Za operatore i osiguravatelje usluga rezultat će biti porast prihoda i povećana lojalnost korisnika. Uz navedeno, omogućit će se optimizacija mreže i smanjenje ukupnih troškova vlasništva operatorima te smanjenje rizika i vremena potrebnog za izlazak na tržište. Poduzećima iz područja medija i oglašavanja nude se novi izvori prihoda.

Tijekom Broadband World Forum 2006, događanja u Parizu, Ericsson je demonstrirao različita rješenja za operatore u ovome području, uz pomoć tehnologija poput HSPA, najsuvremenijih EDA (Ethernet DSL Access) rješenja (VDSL2+), IMS, GPON i drugih. Na ovome skupu Ericssonovo EDA rješenje visokih performansi (VDSL2) nagrađeno je kao najbolja pristupna tehnologija u 2006. godini od strane Međunarodnog inženjerskog konzorcija (International Engineering Consortium  - IEC). Ovo priznanje potvrđuje liderstvo Ericssonovog EDA rješenja, u više od 100 mreža, najraširenijeg IP-DSLAM rješenja u svijetu.

Situacija u RH i postignuća Ericssona Nikole Tesle u području širokopojasnog pristupa


Vlada Republike Hrvatske kao glavni strateški cilj području širokopojasnog pristupa u razdoblju do kraja 2008. godine ističe smanjivanje jaza između Hrvatske i zemalja Europske unije u pogledu stope penetracije širokopojasnih priključaka. Do kraja 2008. cilj je da Hrvatska dostigne razinu penetracije širokopojasnih priključaka od najmanje 12%. To znači da Republika Hrvatska u tom razdoblju mora doseći broj od najmanje 500.000 širokopojasnih priključaka.

Na temelju rješenja Ericssona Nikole Tesle, hrvatskim su korisnicima na raspolaganju različite usluge koje omogućuju mobilni i fiksni širokopojasni pristup. Kompanija surađuje s vodećim hrvatskim fiksnim i mobilnim, kao i alternativnim operatorima u ovom području. T-Com je, u suradnji s Ericssonom Nikolom Teslom implementirao prvi u Hrvatskoj ADSL uslugu još 2001. godine. Ericsson Nikola Tesla je T-Comov partner u implementaciji EDA rješenja od 2004. godine, od kada traje kontinuirana suradnja i širenje fiksne širokopojasne mreže T-Coma u sve većem dijelu Hrvatske. Ova suradnja s T-Comom u području novih tehnologija potvrđena je i suradnjom u području WiMAX-a, tehnologije za bežični pristup fiksnoj širokopojasnoj mreži. Vipnet u suradnji s Ericssonom Nikolom Teslom nudi od kraja travnja ove godine mobilni širokopojasni pristup Internetu preko HSDPA mreže, koji omogućuje pristup Internetu brzinama većim od 1.5 Mbs koje su dosad bile moguće samo u fiksnim mrežama. Vodatel je nedavno počeo pružati Triple Play usluge u partnerstvu s Ericssonom Nikolom Teslom; angažirao ga je za izgradnju svoje cjelokupne infrastrukture i u ponudi TriplePlay usluga u skladu s potrebama hrvatskoga tržišta. Brojni su drugi primjeri aktivnosti i na tržištima izvan Hrvatske u kojima Ericsson Nikola Tesla ostvaruje svoje poslovne rezultate, a koji su usmjereni prema cilju ostvarenja liderske uloge u širokopojasnom pristupu.

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle