Search
Hrvatska
Održan 5. Dan dobavljača i partnera Ericssona Nikole Tesle 
Vrijeme promjena zahtjeva stalne prilagodbe

Tradicionalni, peti po redu, Dan dobavljača i partnera Ericssona Nikole Tesle, održan u prostoru kompanije, okupio je sve ključne kompanijske dobavljače i partnere. Ovaj tematski događaj je posvećen razdoblju promjena, točnije, prilagodbama novim tržišnim i tehnološkim zahtjevima te novim organizacijskim modelima i odgovornostima. Dobrodošlicu je okupljenima poželio te zahvalio na velikom odazivu i interesu za ovo događanje moderator događanja Zoran Zorić, rukovoditelj Strateške nabave u Ericssonu Nikola Tesli.


Prvi je izlagao Andrew Skelton, direktor Financija, koji je predstavio kompanijske rezultate poslovanja u prvih devet mjeseci ove godine te organizacijske promjene  u Ericssonu koje su se odrazile i na poslovanje naše kompanije. On je naglasio kako je kompanija, unatoč krizi, uspjela zadržati financijsku stabilnost te nastavila ulagati u važne razvojne projekte. Korporacija Ericsson ove je godine izvršila prilagodbu organizacijskog modela novim poslovnim potrebama, a prema novom organizacijskom modelu Ericsson Nikola Tesla posluje u okviru Regije Zapadna i Srednja Europa. Ova prilagodba ima za cilj još snažniju usmjerenost na potrebe kupaca, jačanje pouzdanosti i brzine te optimizirano korištenje svih resursa, zaključio je na kraju Andrew Skelton, direktor Financija.


O poslovnom segmentu za industriju i društvo govorio je Boris Drilo, direktor tog područja u Ericssonu Nikoli Tesli. U svom izlaganju on je naglasio kako je kompanija razvila i uvrstila u svoju ponudu niz cjelovitih rješenja namijenjenih potrebama industrije i državne uprave. Kao primjer naveo je e-zdravstvo, e-katastar, digitalni grad, inteligentni transportni sustav i radarsko-komunikacijski sustav kontrole pomorskog prometa. Složeni su to projekti na kojima timski u kompaniji radi gotovo 200 stručnjaka kojima je neophodna podrška naših dobavljača i partnera od kojih očekujemo proaktivnost, fleksibilnost i razumijevanje tržišnih i tehnoloških promjena.

Ericsson Nikola Tesla je proaktivna organizacija koja je u potpunosti usmjerena prema svojim kupcima, a poslovna izvrsnost implementirana je u sve nivoe organizacije i sve poslovne procese, što čini temelj naše konkurentske prednosti. Težnja k profesionalnoj izvrsnosti i razvijenoj kulturi poslovanja, inovativnost te stalna usmjerenost na rezultat naš su način rada, a od naših dobavljača i partnera očekujemo prihvaćanje i usvajanje tako visoko postavljenih standarda, naglasila je Orhideja Gjenero, voditeljica Odnosa s investitorima i članica tima za operativnu izvrsnost u Ericssonu Nikoli Tesli.


Na kraju prvog dijela događanja Zoran Zorić, rukovoditelj Strateške nabave obraćajući se prisutnima naglasio je kako Ericsson Nikola Tesla gradi dugoročne poslovne odnose sa svojim dobavljačima što podrazumijeva dijalog i razmjenu znanja te primjenu suvremenih modela rada. Od svojih dobavljača zahtijevamo poštivanje visokih standarda kvalitete, pridržavanje utvrđenih vrijednosti – profesionalnosti, ustrajnosti i poštovanja te stalne prilagodbe tržišnim uvjetima i novim tehnološkim trendovima. Na taj način moći ćemo zajedno i u vremenu krize i recesije kvalitetno odgovoriti visoko postavljenim zahtjevima i potrebama tržišta i naših kupaca.


U drugom dijelu na posebno pripremljenim štandovima organizirano je predstavljanje naših najznačajnijih dobavljača i partnera koji su pokazali veliki interes i spremnost da u direktnom kontaktu s predstavnicima naše kompanije razmjene iskustva i predlože nove modele suradnje imajući u vidu složene gospodarske i tržišne uvjete u kojima zajedno poslujemo.

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle