Search
Hrvatska
Globalni centar za isporuku usluga 
Naš posao ima sve veći značaj

Organizacije u današnjem poslovnom okruženju u kojemu se insistira na učinkovitosti ne rastu ukoliko ne isporučuju usluge koje nadmašuju očekivanja kupaca.

 

Početkom lipnja je Ericssonov Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj (GSDC - Global Service Delivery Center) koji djeluje u okrilju naše kompanije nominiran među četiri primarna korporativna centra kompetencija za isporuku mreža. Mathias Danielsson, direktor Centra komentira ovu novu poziciju organizacije u Ericssonovoj grupi.

 

"Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj odgovoran je za isporuku mreža na južnim tržištima Ericsonovoga tržišnog područja koje obuhvaća Europu, Srednji istok i Afriku (EMEA - Europe, Middle East and Africa). Ova nova uloga odnosi se na pružanje podrške na tim tržištima u planiranju resursa te osiguravanju kvalitetnoga vođenja i realizacije projekata koji se odnose na isporuku mreža. Među glavnim zadaćama centra nalazi se ostvarivanje inicijalnih kontakata s kupcima, isporuka usluga, usklađivanje potreba za resursima na globalnom planu te kontinuirano unaprjeđivanje učinkovitosti i kvalitete isporuka", objašnjava M. Danielsson.

 

"U svim našim prijašnjim poslovima pokazali smo se kao vrhunski profesionalci koji vladaju potrebnim kompetencijama, koji su spremni fleksibilno prihvatiti nova tržišna kretanja i nove zahtjeve kupaca uz zadržavanje visoke kvalitete. Naš rad koji je popraćen zadovoljstvom kupaca na svim tržištima na kojima smo se pojavljivali brzo je uočen u Ericssonovom centru i regionalnim uporištima. Ta reputacija koju svakodnevno stvaramo kvalitetno obavljajući svoj posao bila je temelj za našu današnju poziciju jednoga od četiri korporativna primarna centra za isporuku mreža", kaže M. Danielsson.

Evo koje su konkretne zadaće koje će u sklopu svoje nove odgovornosti obavljati Ericssonov Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj:

  • uloga sučelja prema tržišnim jedinicama, usklađivanje operativnih aktivnosti te rješavanje pitanja isporuka usluga u skladu s planiranim rokovima;
  • optimizacija regionalnih resursa koji rade na globalnim projektima vezanim uz isporuke usluga;
  • osigurati visoku razinu kvalitete u isporuci usluga te pratiti kretanje ključnih pokazatelja poslovanja;
  • pratiti i predvidjeti poslovne i tržišne trendove te izvještavati korporativnu središnjicu i kolege u drugim centrima o nalazima i zaključcima; 
  • primati i usmjeravati zahtjeve za isporukama usluga te ih preusmjeravati prema drugim centrima za isporuku usluga koji djeluju na drugim tržišnim jedinicama, a u skladu s naznakama u zahtjevima;
  • komunicirati o generičkim procesima, metodama i alatima unutar Ericssonove globalne zajednice za isporuku usluga te tako podržati dijeljenje stručnih znanja u tom krugu;
  • upravljanje ugovorima koji se odnose na isporuke mreža te zadaćama Globalnoga centra za isporuku usluga u odnosu na tržišnu jedinicu.


Širok spektar odgovornosti
Ove odgovornosti u području isporuke mreža nisu jedino što se očekuje od hrvatskoga Globalnoga centra za isporuku usluga. Prošlu godinu djelovanje Centra obilježile su sljedeće odgovornosti:

  • konzalting u isporuci mreža i tehnologija - IMS, MPBN, IP, MSS, WCDMA, HSxPA RND i optimizacija okruženja u kojemu djeluje više isporučitelja;
  • pokusni centar i centar kompetencija za IMS rješenja - integracija sustava i rješenja arhitektura; 
  • planiranje lokacija primjenom naprednih metoda te uspostavljanje učinkovitih konfiguracija na terenu;
  • prva i druga linija podrške u održavanju zadovoljstva kupaca na tržištima sjeverozapadne Europe, Portugala i Španjolske te u zemljama Srednjega istoka;
  • osigurati kompetencije i resurse u području poslovnih sustava, mobilnoga e- zdravstva i upravljanja projektima.

"Početkom prošle godine Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj zapošljavao je 37 ljudi, a danas nas je više od 125. Do kraja godine, u skladu s potrebama posla, planiramo zaposliti još stručnjaka te bi broj zaposlenih u Centru trebao narasti i do 150. Uz rast naših odgovornosti i rast broja zaposlenih konkretan je pokazatelj kvalitete našega rada. Organizacije, naime, u današnjem poslovnom okruženju u kojemu se insistira na učinkovitosti, ne rastu ukoliko ne isporučuju usluge koje nadmašuju očekivanja kupaca", tvrdi M. Danielsson te naglašava da je Globalni centar za isporuku usluga u Hrvatskoj ispunio sva njegova očekivanja i opravdao reputaciju koja ga prati u Ericssonovoj grupi.


U nadolazećim mjesecima jedinica će biti usmjerena na realizaciju zadaća u okviru svojih proširenih odgovornosti vezanih uz isporuku mreža te usklađivanja s korporativnim modelom zrelosti organizacija za isporuku usluga (SDMM - Service Delivery Maturity Model).

 

J. Lončar

 

Mathias Danielsson

Zaposlio se u Ericssonu 1993. godine kao inženjer te je u međuvremenu obnašao sljedeće funkcije:

  • voditelj projekata
  • menadžer za podršku na tržištima nordijskih i baltičkih zemalja 
  • podrška prodaji usluga mrežne integracije na području Europe, Srednjega istoka i Afrike, a u toj je ulozi počeo kontaktirati sa stručnjacima iz Ericssona Nikole Tesle (2000.)
  • odgovorni menadžer za isporuku usluga integracije globalnih mreža
  • član radnoga tima za unaprjeđenje efikasnosti isporuke usluga u sklopu globalnoga Ericssonovoga Programa povećanja učinkovitosti 
  • u kolovozu 2005. pridružio se timu Globalnoga centra za isporuku usluga u ETK kao menadžer odgovoran za razvoj kompetencija 
  • u srpnju ove godine imenovan je direktorom toga Centra.