Search
Hrvatska
Postignuće Globalnoga centra za isporuku usluga (GSDC Croatia) 
Težimo izvrsnosti u isporuci usluga

Ocjenjivanje Globalnoga centra za isporuku usluga, koji djeluje u Ericssonu Nikoli Tesli, u skladu s modelom zrelosti za isporuku usluga (SDMM - Service Delivery Maturity Model) održano je 16. studenog. Organizacija je uspješno certificirana za prvu razinu zrelosti.

 

Model zrelosti za isporuku usluga je inicijativa koju je pokrenula korporativna poslovna jedinica Globalne usluge (BUGS) čiji je cilj pružiti podršku organizacijama za isporuku usluga u izgrađivanju i jačanju organizacijske kulture koja podržava visoke standarde učinkovitosti.

 

Model je strukturiran u tri razine zrelosti i tri domene ključne za uspješno poslovanje: upravljanje ljudima, izvršenje isporuke i poslovanje poticano kulturom.

 

Ocjenjivački tim vodio je Ultan O'Gorman iz organizacije BUGS. Ključni pozitivni nalazi koji su pridonijeli uspješnoj certifikaciji su:

  • dobar i opsežan uvodni program za početnike; 
  • sustav pogodnosti za zaposlenike koji osigurava kompanija (npr. liječničke usluge);
  • napori u usuglašavanju prakse i načina razmišljanja s korporativnim odrednicama;
  • požrtvovani i motivirani zaposlenici;
  • spremnost na prilagodbu globalnim procesima i alatima;
  • fleksibilnost i spremnost za usvajanje najbolje prakse;
  • dobra suradnja s organizacijama za razvoj proizvoda;
  • visoka svijest o troškovnoj učinkovitosti;
  • globalni pristup u dodjeljivanju zadataka;
  • kvalitetno definirani procesi isporučivanja usluga.

Mathias Danielsson, rukovoditelj GSDC za Hrvatsku o ovom postignuću Globalnoga centra za isporuku usluga kaže:
"Uspješna certifikacija je još jedan primjer naše sposobnosti za brzu mobilizaciju svih profesionalnih snaga kada je to potrebno. Razmišljamo na pravi način, posjedujemo stručnost, a SDMM primjenjujemo kao alat za postizanje istinske poslovne izvrsnosti."

 

D. Morduš