Search
Hrvatska
Solidus eCare 
VIRTUALNI KONTAKTNI CENTAR

Rješenje Solidus eCare nudi tvrtkama svih veličina virtualne kontaktne centre na više lokacija, temeljene na IP-u i mobilnosti. To omogućuje raspršenim tvrtkama, koje pružaju usluge korisnicima, ponašanje kao da se radi o jednoj jedinici.

Korisnicima se može jamčiti kontakt s najpogodnijim agentom - bez obzira gdje se agent nalazi i kakav god komunikacijski medij preferira koristiti.


Solidus eCare je rješenje koje će pridonijeti učinkovitosti vašega poslovanja. Solidus eCare radi sa sustavima MD110 , MX-ONE™ Telephony Switch i MX-ONE™ Telephony Server. Ovo rješenje osigurava funkcionalnost potpunog IP kontaktnog centra. Dodatnu vrijednost daje mu funkcija Mobilni korisnik za udaljene i mobilne agente, dajući im potpunu PBX funkcionalnost.


Mogućnost rada na više lokacija i upravljanje sa središnjega mjesta, osiguravaju jasnu osnovu za izgradnju distribuiranih kontaktnih centara. Time će se osigurati pristup većem broju korisnika i u isto doba smanjiti troškove za osiguravanje nužne razine usluga.


Upoznajte današnji Solidus eCare i važnija unaprjeđenja koja uključuju poboljšano rukovanje porukama elektroničke pošte, podršku za IP korisnike s fiksnim ili softverskim IP telefonima i niz pomagala za upravljanje za podršku virtualnom kontaktnom centru.

 

Aplikacije za agente

Malo je radnih sredina unutar tvrtke koje su tako dinamične kao što je to kontaktni centar. Stalne promjene traže intuitivno i prilagodljivo upravljanje. Desktop Manager je aplikacija dizajnirana za unapređivanje upravljanja pozivima kao i funkcijama kontaktnog centra. Osiguravajući agentima i nadzornicima mnogo moćnih jednostavnih i naprednih mogućnosti upravljanja pozivima, Desktop Manager pruža efikasno upravljanje pozivima i integraciju različitih medija. Na individualnoj osnovi je dostupno licenciranje za napredne mogućnosti , koje omogućuje potpunu prilagodljivost i stupnjevitost svakog kontakt centar paketa.

Upravljačke aplikacije

Upravljanje kontaktnim centrom ne mora biti težak zadatak. Ovaj niz upravljačkih pomagala pruža dublji pogled u aktivnosti kontaktnog centra bez dodatne složenosti. Izvještavanje, informacije u stvarnom vremenu, upravljanje bazom znanja i sposobnosti konfiguriranja omogućavaju tvrtki da usporedi i suprotstavi korištenje različitih resursa te da analizira zahtjeve za pojedinim medijem kao i sveukupnu efikasnost kontakt centra.

Samouslužne aplikacije

Ova jedinstvena skupina pomagala donosi kontaktnom centru samodostatnost , omogućujući organizaciji kreiranje prilagođenog tijeka interakcija koji odgovara potrebama. Virtual Agent i automatski odgovor na elektroničku poštu osiguravaju potpunu 24/7 uslugu, dok se dragocjeni ljudski resursi agenata usmjeravaju na važne kupce.