Search
Hrvatska
Koncept OnePhone 
Prednost mobiliziranih komunikacija

Danas su mobilne komunikacije strateška prednost tvrtki u postizanju konkurentnosti u pružanju usluga poslovnim partnerima i unaprjeđenju poslovnih procesa. Komunikacijska rješenja moraju biti jednostavna za korištenje i prilagodljiva potrebama korisnika. Mobilna komunikacijska rješenja u velikoj mjeri pridonose rasterećenju zaposlenika od stresa i povećavaju njihov osjećaj da imaju mogućnost upravljanja događajima, dok vam je omogućen pristup potrebnim informacijama.


Koncept One Phone predstavlja fiksno - mobilnu konvergenciju za govorne i podatkovne usluge, što omogućuje glatku integraciju fiksnih i mobilnih telefona u IT sustav i komunikacije u tvrtki. To je za tvrtke izvrsno sredstvo za poboljšanje razine usluga poslovnim partnerima uz potpuno kapitaliziranje moći mobilnosti za naprednu učinkovitost zaposlenika. Nezavisno o mjestu na kojem se nalaze, zaposlenici imaju puni pristup do telefonskih usluga kao što su konferencijska veza, automatski naknadni poziv, prenošenje veze, korisničke skupine, usluge posrednika te podatkovnih usluga, kao što su mobilna elektronička pošta, kontakti i promjene u kalendaru. Rješenje je razvijeno za stvarne potrebe dinamičkih zaposlenika i tvrtkama omogućuje mnogo veća postignuća.

Nije važno gdje ste – možete poslovati s jednim telefonom

Jednostavno je kako i zvuči. Kada koristite koncept One Phone, svaki zaposlenik će imati jedan telefon za svu funkcionalnost vašeg poslovnog komunikacijskog sustava kao integrirani dio dijeljene, konsolidirane IP komunikacijske infrastrukture. To može biti mobilni telefon, PC klijent ili fiksni telefon, a može posluživati govor, ili niz govornih i podatkovnih aplikacija. Svaki telefon se prilagodi specifičnim potrebama svakoga zaposlenika.


Koncept One Phone se može realizirati na bilo kojoj komunikacijskoj platformi. U skladu s time, svaka tvrtka može opremiti svakoga zaposlenika personaliziranim rješenjem, te tako stvoriti platformu za poboljšanje rezultata. Koncept One Phone trasira put za buduće poslovne komunikacije.


Slijedi nekoliko primjera uvođenja Ericssonovoga koncepta One Phone za zadovoljavanje pojedinačnih potreba:


Zaposlenik A je zaposlenik koji je većinom u tvrtki, vrlo rijetko radi van nje, opremljen je fiksnim ili mobilnim telefonom, zavisno o tome kreće li unutar tvrtke ili ne.


Zaposlenik B je izvan tvrtke više od jednoga dana tijekom tjedna, a mobilni telefon koristi zajedno s klijentskim telefonom na prenosivom osobnom računalu, i može, npr., raditi kod kuće, u hotelu ili zračnoj luci.


Zaposlenik C je rukovoditelj koji treba biti dostupan neovisno o vremenu i mjestu na kojem se nalazi. Koristi pametni telefon (Smartphone) sa svim telefonskim i dodatnim mobilnim funkcijama kao što su "push" elektronička pošta i kalendar.


Provjerene pogodnosti koncepta One Phone su povećana učinkovitost zaposlenika, povećano zadovoljstvo poslovnih partnera, ojačana konkurentnost i, iznad svega, značajno sniženi troškovi ulaganja.

Povezani proizvodi