Search
Hrvatska
Ericssonov izvještaj o poslovanju tijekom drugog ovogodišnjeg kvartala 
Stabilan razvoj poslovanja
  • Neto prodaja ostvarena u drugom kvartalu iznosi 5,2 milijarde eura, ako isključimo utjecaj fluktuacije tečaja rast prodaje u odnosu na isto razdoblje prošle godine bi iznosio 7%; tijekom prvih šest mjeseci ostvarena je neto prodaja od 9,9 milijardi eura
  • Operativna dobit iznosi 499,5 milijuna eura, isključujući troškove restrukturiranja od 191,3 milijuna eura; tijekom prvih šest mjeseci ostvarena je operativna dobit od 956,6 milijuna eura, isključujući troškove restrukturiranja od 276,3 milijuna eura
  • Operativna marža je 9,7%, isključujući troškove restrukturiranja
  • Novčani tok iz operativnih aktivnosti iznosi 903,4 milijuna eura u drugom kvartalu; 1,4 milijarde eura tijekom prvih šest mjeseci 
  • Neto dobit iznosi 201,9 milijuna eura, uključujući troškove restrukturiranja; 478,3 milijuna eura tijekom prvih šest mjeseci, uključujući troškove restrukturiranja
  • Zarada po dionici je 0,06 eura, a u prvih šest mjeseci 0,15 eura

Rezultate poslovanja korporacije Ericsson tijekom drugog kvartala ove godine komentira njen predsjednik i generalni direktor Carl-Henric Svanberg:

 

“Sveukupne poslovne aktivnosti bilježe stabilan razvoj. S obzirom da se situacija na tržištu nije bitno promijenila, smatramo da neće doći do promjena u segmentu mobilne infrastrukture u 2008. godini te se stoga nastavljamo fokusirati na troškovnu učinkovitost.

Prodaja bilježi daljnji rast u SAD-u, u Zapadnoj Europi je i dalje usporena, a dobar poslovni rast očekujemo na većini brzorastućih tržišta. Nastavak pada tečaja američkog dolara negativno je utjecao na rast prodaje i marže, i u ovome kvartalu.

Poboljšanje marži ostvareno je u području mrežne infrastrukture unatoč nastavku visokog udjela izgradnji novih mreža na brzorastućim tržištima, što uključuje i ubrzani rast volumena poslovanja u Indiji. Profesionalne usluge nastavljaju se povoljno razvijati uz stabilne marže, a područje multimedije bilježi dobar rast i manji poslovni gubitak.

Tržište mobilnih komunikacija obilježava paralelno širenje GSM-a, izgradnja HSPA mreža te daljnje zanimanje za LTE rješenja (Long Term 3G Evolution) i ove će tehnologije istodobno postojati još godinama. Pristup telefoniji i Internetu, uz multimedijska rješenja u područjima e-businessa, e-healtha, e-learninga, e-bankinga, itd. su ključni elementi održivog razvoja i predstavljaju glavne pokretače razvoja mobilnih komunikacija na visokorastućim tržištima te širokopojasnog pristupa na zrelim tržištima.“

 

Izgledi za budućnost
Snažan rast u fiksnom i mobilnom širokopojasnom pristupu karakterizira današnje tržište. HSPA je u punom zamahu s izgradnjom mreža širom svijeta, a podrška LTE-u je sve jača s obzirom da su se kineski operatori priklonili standardu u ovom području.

 

Broj mobilnih korisnika porastao je za 170 milijuna u ovome kvartalu te sada iznosi 3,66 milijardi. U 12 mjeseci, završno s 31. ožujkom 2008. broj širokopojasnih fiksnih veza porastao je 21% na više od 352 milijuna.

 

Više o poslovanju Ericssona u prvom kvartalu 2008. možete naći na www.ericsson.com.

 

Kompanijske komunikacije Ericsson Nikola Tesla