Search
Hrvatska
Održan Zagrebački ekonomski forum 
Inovacije i proces razvoja novih proizvoda i usluga

U vremenu pojačane konkurencije i sve zahtjevnijih kupaca, sposobnost kompanije da inovira i razvija nove proizvode i usluge postaje jedna od najvažnijih konkurentskih prednosti i bitan element  za ostvarenje dobrih poslovnih rezultata.  Upravo iz tog razloga ova je tema izabrana za glavnu temu 1. Zagrebačkog Ekonomskog Foruma uz sudjelovanje vodećeg svjetskog stručnjaka za inovacije, poslovne procese i Six Sigma metodologiju, Praveena Guptu.


Uz predavanja Praveena Gupte, prof.dr.sc. Velimira Sriće i hrvatskih stručnjaka u području inovacija,  Forum je obilježio okrugli stol na temu „Inovacije i uvođenje novih proizvoda i usluga“. U navedenom okruglom stolu sudjelovali su, uz moderatora prof.dr.sc. Marija Kovača,  Praveen Gupta, Boris Drilo, direktor inovacija, marketinga i razvoja portfelja u Ericssonu Nikoli Tesli, Dario Giustini, direktor Toyota Hrvatska, Jadran Kapor, direktor Poslovnog dnevnika i prof. dr.sc.Slavko Vidović, direktor Infodoma.

 

Boris Drilo predstavio je inovacijski proces u Ericssonu Nikoli Tesli, a uz njegove pozitivne učinke na različitim razinama, istaknuo je i njegov doprinos dobrom poslovanju kompanija. Istaknuo je da je zaposlenicima potrebna pomoć u uvođenju inovacija i stoga valja imati jasno razrađen proces koji se i operativno može dobro provoditi. Inovacijski natječaj za željeno područje inoviranja (poput nedavno provedenog u Ericssonu Nikoli Tesli) dovodi do još boljeg usmjeravanja zaposlenika prema područjima od interesa za kompaniju i donosi brže rezultate. Sudionici okruglog stola istaknuli su potrebu da se inovacije i u medijima učine atraktivnijim i lako dostupnim čime se stvara kultura inoviranja u samome društvu, za razliku od mnogih drugih sadržaja koji nemaju ovu vrijednost, a vrlo su popularni. Stvaranje poticajnog okruženja u društvu i kompanijskoj kulturi naglašeno je kao preduvjet za daljnje upravljanje inovacijskim procesom (uz posebnu pažnju usmjerenu prema zahtjevima kupaca) što donosi do opipljivih rezultata koji vode do prosperiteta društva i poslovnih subjekata.

 

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle