Search
Hrvatska
Sadržaj broja 4/2011 
Izdvajamo

Potpisani su novi ugovori u susjednim zemljama te na području Zajednice Neovisnih Država

U konkurenciji 2000 menadžera iz 40 zemalja ove godine titulu “Najmenadžera Jugoistočne  i Srednje Europe” osvojila je mr. sc. Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle. 

 Kao kruna ovogodišnjeg Ljetnog kampa, u Ericssonu Nikoli Tesli je 28. rujna održano događanje „Sinergija pokreće promjene“ koje je okupilo brojne sudionike Ljetnog kampa, akademsku zajednicu te domaćine iz kompanije.

Aktualnosti

Lidija Gašparović, dr.med.vet., Predsjednica Upravnog odbora NZPUSS-a

  • Korporacija Ericsson u drugom tromjesečju
  • Ericsson Nikola Tesla u prvom polugodištu  

 Izazovi odlučivanja i upravljanja

Prvo u svijetu dostupno WDM-PON rješenje

  • Softcom 2011
  • Infofest 2011

Ericsson Nikola Tesla pobjednik u kategoriji velikih tvrtki

Izvoz
  • Ugovor s BH Telecomom za fiksnu i mobilnu mrežu
  • Crnogorskim korisnicima dostupna brzina od 42 Mbit/s
  • Aktivnosti na području Zajednice Neovisnih Država
Predstavljamo

Intervju s dr. sc. Stjepanom Golubićem

Nazovi 112 radi života – seminar s temom „Korisnička iskustva sa sustavom jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112: Hrvatska gorska služba spašavanja“

Iskorak u 3D, inventivno prezentiranje za suvremeni testni laboratorij

Kontinuirano ulaganje u zadovoljstvo i motiviranost zaposlenika preduvjet su njihovom predanom radu i zalaganju u ostvarivanju dobrih poslovnih rezultata. Kvalitetna prehrana svakako doprinosi ostvarenju tog cilja.

Inovativnost
  • IMUNES – mrežni emulator prepoznat i u Ericssonu
  • Inovacijska strategija
  • Patenti
  • Dan modeliranja

 

Kompetencije, projekti, odgovornosti

U suradnji s belgijskim Ericssonom, Ericsson Nikola Tesla već dvije godine pruža uslugu održavanja cjelokupne mreže za jednog od vodećih telekomunikacijskih operatera na području Belgije i Luxembourga - Mobistar. 

Analiza mreže se može promatrati kao 'preventiva' kod odlaska 'nezadovoljnih' kupaca, ali i kao 'stimulans' za dodatnu potrošnju kod 'zadovoljnih' kupaca. 

Zadovoljstvo kupaca je jedan od najvažnijih čimbenika uspjeha naše kompanije, a možemo ga ostvariti samo ako razumijemo njihove potrebe

Ljudski potencijali

Ivan Perić, Nataša Pivačić, Dario Nogulić, Igor Cipar

Iz svijeta telekomunikacija
  • Odgovor sve većim zahtjevima na mobilne mreže
  • Ericsson osvojio treći EMMY
  • Internet TV privlači sve više gledatelja
  • IDC predviđa 183 milijarde downloada aplikacija do 2015.
  • Briga za okoliš u korelaciji s profitabilnošću
  • Rješenje za kvalitetno TV javljanje uživo
  • Tehnološki ugovori opet na razinama prije recesije
     

Migracija prema IPv6 mrežama

Zanimljivo

Plan za modernizaciju europskog sustava visokog obrazovanja

 Državni investicijski fondovi

 Savjeti za uspješnu suradnju

Empatija, temelj suradnje

Modus omnibus in rebus (umjerenost u svemu)

 Rani Kosjenka Vrhovski Cindori i kasni Željko Vrhovski

Sanja Žaja, rukovoditeljica Odjela za podršku prodaji usluga

Uvodne stranice