Search
Hrvatska
O zadovoljstvu zaposlenika organizacijom prehrane u kompaniji 
Tko dobro jede, dobro radi
Jedinica za Upravljanje ljudskim potencijalima, pravne poslove i organizaciju je pola godine od donošenja nove politike prehrane zaposlenika u kompaniji te nakon više od pola godine od izbora i početka rada tvrtke Adria Servisi provela mjerenje zadovoljstva korisnika tom uslugom. Dobiveni odgovori poslužit će kao dobra orijentacija za budućnost.

U anketi su korisnici usluga restorana mogli svoje zadovoljstvo izraziti ocjenama od jedan (izrazito nezadovoljni) do pet (izrazito zadovoljni) te navesti svoje primjedbe i predložiti poboljšanja. Kao i u prošlim godinama ocjenjivani su usluga osoblja, ponuda jela u restoranu, cijena u odnosu na kvalitetu te održavanje čistoće, ali su se tražili i razlozi za nekorištenje ili tek povremeno korištenje usluga restorana. U ovogodišnjoj anketi je sudjelovalo ukupno 289 ispitanika, što je 30% od ukupnoga broja zaposlenika na zagrebačkoj lokaciji.
U anketi su korisnici usluga restorana mogli svoje zadovoljstvo izraziti ocjenama od jedan (izrazito nezadovoljni) do pet (izrazito zadovoljni) te navesti svoje primjedbe i predložiti poboljšanja. Kao i u prošlim godinama ocjenjivani su usluga osoblja, ponuda jela u restoranu, cijena u odnosu na kvalitetu te održavanje čistoće, ali su se tražili i razlozi za nekorištenje ili tek povremeno korištenje usluga restorana. U ovogodišnjoj anketi je sudjelovalo ukupno 289 ispitanika, što je 30% od ukupnoga broja zaposlenika na zagrebačkoj lokaciji.
Rezultati ankete
Broj redovitih korisnika kompanijskoga restorana se povećao s 51% na 71%. Najveći broj zaposlenika naveo je kao glavni razlog za neredovito korištenje ili nekorištenje restorana i dalje previsoke cijene te kvalitetu ponuđenih jela. Zaposlenici su uglavnom zadovoljni uslugom osoblja restorana i kantina. Oni koji su manje zadovoljni kao najčešći razlog naveli su lošu organizaciju osoblja. Naime, u vrijeme kada u restoran dolazi najveći broj korisnika (11.30-13.00 sati) uz rad samo jedne blagajne i manjak osoblja na liniji za izdavanje hrane stvaraju se veliki redovi.
Čistoćom restorana korisnici su mahom zadovoljni, ali ipak nisu zanemarive primjedbe o masnim poslužavnicima, posuđu, priboru za jelo ili stolovima. Neke primjedbe se odnose na čistoću vitrina i poda u kantini, a neke i na čistoću sanitarnoga čvora. Ponuda salata po mišljenju nekih sudionika nije higijenski najbolje riješena, jer su zdjele prevelike pa pribor za vađenje salate upadne u salatu.
Da cijena ne odgovara ponuđenoj kvaliteti i kvantiteti jela ocijenilo je 66% sudionika, što je manji broj nezadovoljnih od prošle godine (88%). Iako je prema zahtjevima iz prošlih anketa politikom prehrane i podrškom davatelja usluge prehrane uvedena mogućnost bezgotovinskog plaćanja, odnosno, plaćanja preko ID kartica i obračun preko plaće, interesantno je da još uvijek 80% sudionika koristi samo gotovinsko plaćanje. Dosta primjedbi je upućeno na račun cijena pojedinačnih jela i nemogućnost da se plati samo dio menija.
Od ukupno 182 upisane primjedbe, ove godine ih je najviše vezano uz kvalitetu ponuđenih jela. Naime, česta primjedba sudionika je upućena na temperaturu ponuđene hrane jer navode da su servirana jela često gotovo hladna, a neki navode i loš okus i izgled hrane iz leda, a posebno ribe. Iako je ponuda različitih vrsta kruha šira od prijašnjih godina i dalje stoji primjedba da bi trebalo biti više integralnoga i kukuruznog kruha po odgovarajućoj cijeni. Neke primjedbe se odnose i na preveliku količinu pohane hrane koja je dosta masna. Bilo je i dosta primjedbi vezanih uz količinu, odnosno, normative jela.
Osim primjedbi, upućeni su i ove godine brojni prijedlozi za poboljšanje ponude restorana: više sirovog i kuhanog povrća, više kombinacija mesa i salata ili kuhanoga povrća, mogućnost konzumiranja pitke vode u restoranu, dodati desert ili piće u jelovnik dana samo su neki od njih.
Bilo je i pohvala. Kao dobrodošlu novost treba spomenuti uvođenje tjedana nacionalne i internacionalne kuhinje, veći izbor obroka, vidljiv dodatni trud i poboljšanja u ponudi.
N. Duić
Obraćanje Adria Servisa
U povodu ankete o zadovoljstvu korisnika uslugama kompanijskoga restorana od Adria Servisa stiglo je obraćanje koje potpisuju Ivica Pavetić, voditelj restorana i Damir Stanišić, direktor sektora za Ugostiteljstvo i turizam, Sektor ugostiteljstva i turizma. U pismu se navodi sljedeće:
"Kao tvrtka koja svoju ponudu usmjerava, kreira i prilagođava potrebama, navikama i željama svojih kupaca otvoreni smo za sve Vaše prijedloge, primjedbe i sugestije u smislu poboljšanja kvalitete usluga koje pružamo u Vašem restoranu.
Nakon analize rezultata « Ankete o zadovoljstvu zaposlenika organizacijom prehrane u kompaniji» možemo izraziti zadovoljstvo podatkom da se broj redovitih korisnika usluga u restoranu povećao od kada tu uslugu pruža tvrtka Adria Servisi. Također smo zadovoljni podacima izraženim o razini održavanja čistoće u restoranu i kantinama, smanjenjem postotka nezadovoljnih korisnika usluga restorana s obzirom na odnos kvalitete i kvantitete cijene jela za novac, razinom zadovoljstva ponude jela u restoranu te razinom usluge osoblja restorana i kantina.
Svakako da smo sve Vaše primjedbe i sugestije registrirali te se obvezujemo da ćemo u skladu s mogućnostima permanentno djelovati na njihovom otklanjanju. Možemo navesti neke od aktivnosti koje smo počeli u međuvremenu provoditi, a odnose se na primjedbe i sugestije iz ankete: u udarnom terminu pojačali smo broj ljudi na podjeli toplih obroka te osigurali rad obje blagajne u istom terminu, uveli smo korištenje higijenskih rukavica osoba koje rade na podjeli hrane, a više pažnje se poklanja održavanju čistoće i higijene cjelokupnog restoranskog prostora i inventara, krenuli smo u nabavu profesionalnoga bara sa salatama, kao i dodatnog elementa za produživanje tople linije.
Kao dokaz odgovornosti i profesionalnog pristupa svih vrsta usluga koje pružamo navodimo da smo u procesu uvođenja ISO-9001 standarda u sve procese rada tvrtke. Na taj način želimo kontinuirano unaprjeđivati ponudu prema Vama kao našim kupcima te steći Vaše povjerenje kao temelj kvalitetne i dugoročne suradnje.
HVALA!