Search
Hrvatska
Prenosimo iz korporativnoga lista Contact 
Znamo gledati očima krajnjega korisnika

Uz realizaciju poslova na projektnoj osnovi granice među linijskim cjelinama se gube, a na dobitku su naši stručnjaci koji na taj način lakše razmjenjuju znanja i profesionalno se usavršavaju te naši kupci kojima smo, uz takav način rada, u mogućnosti ponuditi sve veću kvalitetu usluge.

Ericsson je zaštitni znak za vodeće telekomunikacijske sustave i rješenja u svijetu te je stoga tradicionalno svoju poslovnu strategiju usmjeravao prema zadovoljavanju potreba najvećih svjetskih operatora. U novim tržišnim uvjetima Ericsson se, međutim, sve više okreće krajnjim korisnicima nastojeći razumjeti na koji način oni žele svoj životni standard poboljšati putem naprednih komunikacija.

 

Kako bi bio u poziciji kreirati trendove u ICT industriji Ericsson sve pažljivije osluškuje puls tržišta, a to znači da je pozornost usredotočio na krajnje korisnike i njihove komunikacijske potrebe. U nastojanju da očuva svoju reputaciju isporučitelja rješenja s kraja na kraj Ericsson se opredijelio za poslovnu strategiju koja podrazumijeva sagledavanje pojedinih aspekata komunikacije ne samo iz svoje perspektive, dakle iz pozicije isporučitelja, i ne samo iz perspektive operatora, već i iz perspektive krajnjih korisnika. Jedan je to od zaključaka prošlogodišnje Ericssonove Globalne konferencije menadžera koji će se u korporaciji gorljivo nastojati prenijeti u sva područja korporacijinoga djelovanja.

Kako to ostvariti?

Ericsson sve pažljivije osluškuje puls tržišta i operatorima nudi rješenja koja su usklađena s očekivanjima krajnjih korisnika.

Prvi korak prema tom zaokretu u razmišljanju podrazumijeva napor da se shvati kako krajnjega korisnika zapravo ne zanimaju tehnologije na kojima se temelje usluge koje koristi. Njega zanima tek što uslugom dobiva. Za korporaciju koja se sve donedavno predstavljala sloganom "Vi komunicirajte, sve ostalo je tehnologija" to je velika promjena. Naravno, Ericsson se i dalje diči svojom pouzdanom, kvalitetnom i sofisticiranom tehnologijom i ne kani zanemariti svoje stručne kompetencije. Naprotiv, usavršavanje, istraživanje i razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija ostaju ključnim postavkama Ericssonovoga djelovanja. Upravo stoga da bi učinkovito unaprijedio svoje tehnologije Ericsson se okreće krajnjim korisnicima, jer ta unaprjeđenja moraju biti u skladu sa životnim stilom kojemu krajnji korisnici teže.

 

Pri svemu tome središnja uloga operatora kao kupaca Ericssonovih tehnologija nimalo ne blijedi. Hans Vestberg, direktor korporativne jedinice Globalne usluge, to komentira ovako:
"Uz novi pristup, našim kupcima, operatorima, u mogućnosti smo pružiti rješenja koja su nastala na temelju prepoznavanja potreba i želja krajnjih korisnika. To skraćuje vrijeme komercijalne primjene tih rješenja, stvara veći promet u operatorovoj mreži te su tako postavljeni temelji za rast operatorovoga poslovanja, a ujedno, i zadovoljstva onih kojima su usluge i namijenjene - nas svih koji bez naprednih komunikacijskih usluga više i ne možemo zamisliti svoj život."

 

Konkretno, kako bi ostvario nakanu da svoja rješenja vidi očima krajnjih korisnika Ericsson je početkom ove godine pokrenuo novu organizacijsku jedinicu Multimedijalna rješenja (Multimedia Solutions) koja će, kao dio korporativne jedinice Sustavi, djelovati kao centar kompetencija o korisničkom doživljaju Ericssonovih cjelovitih komunikacijskih rješenja. Jedinicu će predvoditi Claes Ödman, a on ulogu tima na čelu kojega će stajati tumači ovako:
"Vjerujem kako će odluka o osnivanju jedinice za Multimedijalna rješenja označiti Ericssonov značajni korak unaprijed. U okviru te jedinice s posebnim zadatkom bit će lakše sagledati okolnosti u telekomunikacijama sa stajališta krajnjih korisnika."

 

J. Lončar