Ericsson sve pažljivije osluškuje puls tržišta i operatorima nudi rješenja koja su usklađena s očekivanjima krajnjih korisnika.
Prvi korak prema tom zaokretu u razmišljanju podrazumijeva napor da se shvati kako krajnjega korisnika zapravo ne zanimaju tehnologije na kojima se temelje usluge koje koristi. Njega zanima tek što uslugom dobiva. Za korporaciju koja se sve donedavno predstavljala sloganom "Vi komunicirajte, sve ostalo je tehnologija" to je velika promjena. Naravno, Ericsson se i dalje diči svojom pouzdanom, kvalitetnom i sofisticiranom tehnologijom i ne kani zanemariti svoje stručne kompetencije. Naprotiv, usavršavanje, istraživanje i razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologija ostaju ključnim postavkama Ericssonovoga djelovanja. Upravo stoga da bi učinkovito unaprijedio svoje tehnologije Ericsson se okreće krajnjim korisnicima, jer ta unaprjeđenja moraju biti u skladu sa životnim stilom kojemu krajnji korisnici teže.
Pri svemu tome središnja uloga operatora kao kupaca Ericssonovih tehnologija nimalo ne blijedi. Hans Vestberg, direktor korporativne jedinice Globalne usluge, to komentira ovako:
"Uz novi pristup, našim kupcima, operatorima, u mogućnosti smo pružiti rješenja koja su nastala na temelju prepoznavanja potreba i želja krajnjih korisnika. To skraćuje vrijeme komercijalne primjene tih rješenja, stvara veći promet u operatorovoj mreži te su tako postavljeni temelji za rast operatorovoga poslovanja, a ujedno, i zadovoljstva onih kojima su usluge i namijenjene - nas svih koji bez naprednih komunikacijskih usluga više i ne možemo zamisliti svoj život."
Konkretno, kako bi ostvario nakanu da svoja rješenja vidi očima krajnjih korisnika Ericsson je početkom ove godine pokrenuo novu organizacijsku jedinicu Multimedijalna rješenja (Multimedia Solutions) koja će, kao dio korporativne jedinice Sustavi, djelovati kao centar kompetencija o korisničkom doživljaju Ericssonovih cjelovitih komunikacijskih rješenja. Jedinicu će predvoditi Claes Ödman, a on ulogu tima na čelu kojega će stajati tumači ovako:
"Vjerujem kako će odluka o osnivanju jedinice za Multimedijalna rješenja označiti Ericssonov značajni korak unaprijed. U okviru te jedinice s posebnim zadatkom bit će lakše sagledati okolnosti u telekomunikacijama sa stajališta krajnjih korisnika."
J. Lončar