Search
Hrvatska
Pozitivan osvrt na poslovnu strategiju Ericssona 
Ukratko

U poslovnom tjedniku Business.hr od 5. siječnja 2006., novinar Dražen Tomić u članku "Traži se promjena poslovnog modela", daje vrlo pozitivan osvrt na poslovnu strategiju Ericssona koji je svojim potezima korak ispred svjetskih trendova što mu osigurava perspektivnu budućnost. Takav zaključak se temelji na izlaganju Carla-Henrica Svanberga, predsjednika i generalnog direktora Ericssona, koji je "kompaniju staru 129 godina izvukao iz krize", kaže se u Business.hr-u.

 

Iz članka je vidljivo da direktori svjetskih telekomunikacijskih kompanija očekuju vrlo dobru 2006. godinu, ali će za to trebati promijeniti poslovni model u fiksnoj i mobilnoj telefoniji. Na svjetskom telekomunikacijskom tržištu uočeni su trendovi značajnijeg ujedinjavanja fiksne i mobilne telefonije s fokusom na VoIP, WiMAX i druge nove tehnologije. 3G će napokon proraditi punom snagom, prije svega zahvaljujući razvoju novih usluga.


Uz to, prema Svanbergovim riječima, svake tri godine udvostručuje se promet na svjetskim telekomunikacijskim mrežama, što zahtijeva povećanje infrastrukture, kao i potrebu jednostavnijeg upravljanja. Izražen je i trend da operatori, radi zahtjeva korisnika mobilne telefonije, sve više napuštaju korijene i postaju davatelji i drugih usluga - prelaze u medijske i IT vode. U području upravljanja telekom mrežama Ericsson je napravio svjetski iskorak, pionirski posao koji se pokazao vrlo dobrim potezom, a svrstava ga među malobrojne kompanije koje su se počele baviti tim područjem. U članku se također citira i Svanbergova izjava da se "očekuje nastavak pada cijena usluga u mobilnoj i fiksnoj telefoniji, osobito u Europi, što će operatore prisiliti na daljnje snižavanje troškova, a to znači jači outsurcing upravljanja telekom mrežama." Svanberg procjenjuje kako će ovi trendovi dodatno ojačati Ericsson.