Search
Hrvatska
Korporativna društvena odgovornost (Corporate Social Responsibility)  
Društvena odgovornost – dio poslovne strategije
Društveno odgovorno ponašanje poduzetnika u posljednjem desetljeću doživjelo je eksponencijalni rast. Veliki broj kompanija integrirao je društvenu odgovornost u sve aspekte svojega poslovanja kao put prema izgradnji ugleda u zajednici, široj društvenoj prihvaćenosti, jačanju konkurentnost i postizanju dugoročno održivoga razvoja. Društveno odgovorno ponašanje sastavni je dio poslovne strategije Ericssona Nikole Tesle. On je, u skladu s korporativnom poslovnom filozofijom, u svoju poslovnu viziju ugradio nastojanje da vodećom ulogom u novom gospodarstvenom modelu, utemeljenom na suvremenim komunikacijskim tehnologijama, stvara uvjete za zadovoljavanje rastućih potreba svih društvenih skupina. To konkretno znači da kompanija primjenjuje visoke standarde korporacijskog upravljanja, vodi brigu o zaposlenicima, održivom razvoju i očuvanju okoliša te je odgovorni član društva.
Zajedno s ostalim vodećim hrvatskim tvrtkama, Ericsson Nikola Tesla uključivanjem u različite projekte pridonosi stvaranju društva u Hrvatskoj u kojemu dominiraju znanje, demokratski odnosi, kultura poduzetništva, inovatorstva, otvorenosti prema novim idejama i blagostanje.
Ključne aktivnosti
Kompanija održava visoke standarde upravljanja te nastoji i drugima u Hrvatskoj prezentirati svoje standarde i modele rada. Principi korporacijskoga upravljanja (corporate governance), kojih se Ericsson Nikola Tesla pridržava, osiguravaju transparentnost i odgovornost prema dioničarima i ostalim relevantnim skupinama. Sastavni dio poslovanja je promocija i implementacija novih informacijsko komunikacijskih tehnologija kao preduvjeta razvoja gospodarstva i društva u cjelini te bržem ulasku Hrvatske u Europu.
Kompanija brižno planira razvoj i edukaciju svojih zaposlenika. Zaposliti mlade, kreativne i školovane ljude, osigurati im visokovrijedne poslove, stvoriti ugodno radno okruženje prioritetni su zadaci kompanije.
Posebna pozornost posvećuje se ravnopravnosti svih zaposlenih bez obzira na spol, rasu i dob. U ukupnom broju zaposlenih, žene sudjeluju s 30%, a među njima znatan broj radi na rukovodećim mjestima, što ukazuje na visoku svijest o ravnopravnosti spolova.
U svojemu poslovanju Ericsson Nikola Tesla posebno brine o okolišu, odnosno, osiguranju potreba i očekivanja sadašnjih i budućih naraštaja. Kompanija želi u Hrvatskoj i u zemljama gdje posluje, pridonositi podizanju svijesti o nužnosti održivoga razvoja razvijajući, proizvodeći i nudeći proizvode i usluge koji unaprjeđuju kvalitetu življenja i produktivnost te omogućuju djelotvornije korištenje prirodnih dobara.
Zdravlje i sigurnost korisnika opreme i usluga te zaposlenika naši su prioritetni zadaci. Vjerujući u budućnost i mogućnosti mobilnih komunikacija, Ericsson provodi vlastita istraživanja utjecaja radio valova na zdravlje korisnika, a kontinuirano podržava i istraživanja nezavisnih međunarodnih institucija. Svi Ericssonovi proizvodi neopasni su za ljudsko zdravlje što potvrđuju i renomirane svjetske zdravstvene organizacije. Ericsson Nikola Tesla vodi brigu o zdravlju svojih zaposlenika te sustavno poboljšava uvjete radnoga mjesta. Aktivno podržavamo i sudjelujemo u radu poslovnih udruženja HGK, HR PSOR, HUP, Zaklada 2020, UPKH i drugih.
Uz ostale značajne inicijative kompanija već godinama dio svoje dobiti usmjerava i u korisne donacije i sponzorstva za širu društvenu zajednicu. Dosada je Ericsson Nikola Tesla donirao komunikacijsku opremu i rješenja ili dodijelio financijska sredstava za niz obrazovnih, znanstvenih, kulturnih, sportskih i humanitarnih projekata.
Kompanija vodi računa i o potrebama zaposlenika pa tako već dugi niz godina redovito podržava sportske i kulturne sekcije za koje zaposlenici pokazuju interes.
V. Mihajlic