Search
Hrvatska
Hoteli društva HUP-Zagreb d.d. opremljeni Ericssonovim komunikacijskim sustavima 
Put do srca gosta
U predsezonsko vrijeme, s mislima na nadolazeće ljetne dane kada će krenuti turistička žetva 2005. malo je hotelskih kuća koje ne nastoje unaprijediti svoju ponudu. Jedna od značajnih stavki na listi popravaka, adaptacija i dogradnji je svakako hotelski komunikacijski sustav. Zagrebačko hotelijersko-ugostiteljsko društvo HUP-Zagreb d.d. u čijem sastavu djeluje niz uglednih hotela u hrvatskoj metropoli, koje aspirira proširiti se i na najljepšu obalu na svijetu, onu jadransku, krenulo je u obnovu komunikacijskih sustava nekih svojih kuća. S obzirom na to da se put do srca gosta, kako svi znamo, gradi isključivo vrhunskom uslugom, ovaj je hotelski lanac posegnuo za najboljim komunikacijama na tržištu, onim Ericssonovim.
HUP-Zagreb d.d. odlučilo je sredinom prošle godine, preciznije u srpnju, u režiji telekomunikacijskih stručnjaka Ericssona Nikole Tesle suvremenim MD110 komunikacijskim sustavom unaprijediti komunikacijske mogućnosti u dvije svoje kuće, hotelima Four Points by Sheraton Panorama Zagreb te International. Prvi dio posla, odnosno, instalacija novoga Ericssonovoga komunikacijskoga sustava u hotelu Four Points by Sheraton Panorama Zagreb već je obavljena, a preostaje još da se do idućega ljeta to isto učini i u hotelu International koji se upravo preuređuje i nadograđuje.
"Iznimno smo zadovoljni sustavom koji je već u funkciji u hotelu Four Points by Sheraton Panorama Zagreb", naglašava Zdenko Leko, pomoćnik generalnog direktora HUP-Zagreb d.d.

"U trenutačno vrlo složenim tržišnim uvjetima i sve oštrijoj tržišnoj utakmici održati svoju vodeću ulogu nije lako. Stoga svaki pojedini dio usluge koju hoteli u sastavu HUP-Zagreb d.d. nude mora biti dovoljno kvalitetan kako bi se uspješno predstavili našim gostima. Mislim da smo uz unaprjeđenje naših komunikacijskih mogućnosti rješenjima koje je isporučio Ericsson Nikola Tesla postigli cilj. Gosti i osoblje hotela Four Points by Sheraton Panorama Zagreb već koriste blagodati Ericssonovoga komunikacijskoga sustava te su puni riječi pohvale. Uvjeren sam da će tako biti i kada nakon završne faze obnavljanja Internationala profunkcionira i sličan sustav u sklopu te kuće."
Komunikacije budućnosti
Suvremeno, modularno i fleksibilno komunikacijsko rješenje koje je Ericsson Nikola Tesla isporučio društvu HUP-Zagreb d.d. osmislio je Goran Ivančić, stručnjak iz Centra za komunikacijska rješenja, usluge, logistiku i e-sustave, a ono se temelji na otvorenim standardima te omogućuje nadogradnju hotelskoga komunikacijskoga sustava novim funkcionalnostima i uslugama u budućnosti. Temelj rješenja je standardni Ericssonov poslovni telefonski sustav MD110. Rješenje implementirano u hotelu Four Points by Sheraton Panorama Zagreb podržava rad više od sedam stotina priključaka, a ono koje čeka na instalaciju u hotelu International podržavat će više od pet stotina i pedeset priključaka. Zajedno s programskim paketima TMS (Telephone Management System), Ericssonove proizvodnje, i KOR*CAM (Call Account Management), koje je izradilo zagrebačko informatičko poduzeće KOR, u sklopu rješenja ponuđena je i potpuna integracija s hotelskim programskim sustavom. Petar Želimir Mateljan, Business Manager iz jedinice za Poslovne sustave koji je predvodio pregovarački dio ovoga posla najavljuje:
"S obzirom na to da je prije dvije godine i Sheraton Zagreb Hotel, koji također djeluje u sastavu HUP-Zagreb d.d. opremljen Ericssonovim MD110 poslovnim sustavom, tijekom ove godine planira se umrežavanje spomenute tri hotelske lokacije u Zagrebu, što će biti daljnja nadogradnja preduvjeta za rast poslovanja HUP-Zagreb d.d."
J. Lončar