Search
Hrvatska
Dobitnici natječaja za izbor najboljeg stručnjaka iz područja prodaje za 2004. godinu 
Ericsson vidi budućnost u segmentu prodaje
Unaprjeđenje marketinško- prodajnih kompetencija jedan je od trenutačnih Ericssonovih prioriteta.
Jedinica za Prodaju i marketing na razini korporacije Ericsson imenovala je 113 stručnjaka iz područja prodaje koji će dobiti nagrade za rezultate ostvarene u 2004. godini. Ove godine uvodi se novi natječaj kojim se još više želi istaknuti važnost Ericssonove inicijative za postizanje vrhunskih rezultata u prodaji.

Cilj natječaja za 2004. godinu bio je prepoznati i nagraditi najbolje iz područja prodaje. Dobitnici dolaze iz svih dijelova organizacije prodaje u korporaciji na razini regija i funkcija u tržišnim i poslovnim jedinicama. Nagrada uključuje putovanje za dvoje na Ericssonovu konferenciju o prodaji koja će se održati u Bariloche u Argentini u travnju ove godine.
Bert Nordberg, izvršni potpredsjednik za prodaju i marketing u korporaciji Ericsson izjavio je sljedeće:«Uveli smo natjecanje, jer želimo otkriti i nagraditi najbolje među najboljima u području prodaje. Želimo im odati priznanje koje zaslužuju i ohrabriti ostale da slijede njihov primjer» te dodaje: «Prirodno je što smo uveli natjecanje za profesionalce koji su već po svojoj prirodi posla pozvani na svakodnevno takmičenje». Uvođenje te inicijative je samo jedna od aktivnosti koje Ericsson poduzima u području prodaje s ciljem postizanja vrhunskih rezultata.
Natječaj za 2004. godinu bio je otvorenoga tipa, a obuhvatio je sve stručnjake iz područja prodaje postavljenim individualnim ciljevima vrednovanim brojem knjiženih narudžbi u odnosu na godišnji plan rasta poslovanja. Rukovoditelji tržišnih jedinica imenovali su po jednog kandidata u kategoriji za najveći napredak u prodaji tijekom godine, odnosno podršku prodaji u tržišnoj jedinici, a direktori prodaje u poslovnim jedinicama imenovali su kandidate za izbor tima za podršku prodaji u poslovnoj jedinici.
«Važno je istaknuti da će dobitnici nagrada na spomenutoj konferenciji imati priliku razmijeniti iskustava i znanja. Ericsson je kompanija koja je uvijek spremna za nova znanja te je potrebno iskoristiti svaku priliku za njihovu razmjenu», izjavio je Nordberg.
Za natječaj za najboljeg stručnjaka u prodaji za 2005. godinu, većina dobitnika još uvijek će se nominirati na osnovi individualnih rezultata, ali i timovi će biti uključeni u nagrade, jer prodajni proces često uključuje veliki broj zaposlenika. Više informacija o tome kako se prijaviti za natječaj za «Najboljeg stručnjaka u prodaji za 2005. godinu» bit će objavljen 1. ožujka na Sales Force portalu.
D. Morduš