Nađa Lutvikadić, PR menadžer u BH Telecomu boravila je sredinom siječnja u Ericssonu Nikoli Tesli kao gost Kompanijskih komunikacija, bilježeći svoja zapažanja, a dijelove njenih zapisa objavljujemo u ovom broju kompanijskoga lista.
Bila sam uzbuđena na pomisao da ću cijeli tjedan provesti u Zagrebu kao pridruženi član tima Kompanijskih komunikacija u Ericssonu Nikoli Tesli. Već u prvim trenucima stekla sam dojam da je Ericssonova korporativna kultura na zavidnoj razini te da ću idućih pet dana biti dio obitelji koja savršeno funkcionira.
Nisam se prevarila...
Ponedjeljak
Već oko 8.30 sam ugodno čavrljala sa Snježanom Bahtijari, direktoricom ETK Kompanijskih komunikacija i upoznavala se s programom aktivnosti planiranih za taj tjedan. Jutro je nastavljeno uz zajedničko druženje svih članova tima uz kombinaciju kave i svježe sarajevske baklave. A onda…
Metode internog komuniciranja kompanije Ericsson Nikola Tesla su mnogobrojne. Jadranka se potrudila da mi elaborira sve pristupe kroz «Reviju», «Komunikacije» i regionalni bilten TakeFive! Sve ove publikacije nude mogućnost da svaki zaposlenik sazna puno korisnih informacija, ali i da sam postane komunikatorom. Poželjela sam postati dio tima ili da barem dio atmosfere mogu prenijeti i u svoju radnu sredinu. Srela sam i Gorana Milića, dragog i osvjedočenog prijatelja Sarajeva, koji je baš toga dana stigao na poslovni dogovor. U drugom dijelu dana sam s Dubravkom iz jedinice za Upravljanje ljudskim potencijalima razgovarala o temi koja postaje važan segment naših života: zaštita okoliša i održivi razvoj. Opušteni razgovor uz mnoštvo informacija o e-otpadu, sistemu upravljanja kvalitetom, utjecaju mobilne telefonije na zdravlje potvrdio je angažiranost kompanije u ovim pitanjima.
Utorak
Na dnevnom redu je bilo upravljanje projektima u području komunikacija. Verica je spomenula niz stalnih događaja iza kojih stoji kompanijin komunikacijski tim: Godišnja skupština, konferencije za novinare, Obiteljski dan na Jarunu … a ove godine je u pripremi i proslava obljetnice rođenja Nikole Tesle. Jedini muškarac, ali ne i bez brkova, u odjelu je Stanko koji se brine za elektroničke medije. Posebno me se dojmila mogućnost da se izravno predsjednici Gordani Kovačević postavi pitanje. Uz mnoge korisne aplikacije, i interna elektronska galerija slika mi se učinila zanimljivom, kao i informacije o slobodnim radnim mjestima. Kasno popodne sam provela s Jagodom Carić, direktoricom za prodaju i marketing na bosansko-hercegovačkom tržištu, a večer začinila izvanrednim filmom «Što je muškarac bez brkova?».
Srijeda
Orhideja je zadužena za rad s investitorima. Vrlo otvorena i gotovo svakodnevna komunikacija s investitorima govori o strategiji kompanije koja dugoročno planira svoj razvoj. U nama, promatračima, sustavan strateški razvoj ETK i briga o svim interesnim skupinama izazivaju divljenje. Ukazala mi se i prilika za kratki obilazak kompanije i upoznavanje s eHealth projektom. Poslijepodne sam provela s Davorkom s kojom sam razgovarala o odnosu s medijima. Strateško obraćanje medijima, kvalitetan odnos sa specijaliziranim novinarima i razrađeni sistem upravljanja komunikacijama te plasiranje informacije više nije cilj, nego pravilo koje je poslije napornog ulaganja nagrađeno nizom domaćih i inozemnih nagrada. Eksterno komuniciranje presudno je za izgradnju kompanijinoga imidža.
Četvrtak
Danas je na redu susret s mr. Gordanom Kovačević, predsjednicom kompanije. Karizmatična, neobične snage, a opet, nekako jednostavna i bliska. Iza toga upečatljivoga susreta – Jasna. Ona osmišljava kompanijina događanja, a u tomu joj je glavni alat snažna moć zapažanja udružena sa znanjem i kreativnošću. Prijevodima na engleski jezik često joj pomogne Branka, a za kontakte s partnerima najčešće je zadužena Daniela.
Petak
Jutro započinjem sumiranjem tjedna u Snježaninom društvu te promišljanjem eventualnih inicijativa koje se mogu implementirati u BH Telecomu, dugogodišnjem partneru Ericssona Nikole Tesle. Treba napomenuti da sam tijekom boravka u Zagrebu imala priliku sresti i neke među najvažnijim sudionicima telekomunikacijskoga tržišta u RH, što mi je također dodatno otvorilo horizonte. Dan provodim s Ljiljanom, članicom komunikacijskoga tima koja brine da se svi na svim kompanijinim događanjima osjećaju ugodno. A potom … pravac zračna luka. Hvala svima na nezaboravnom tjednu razmjene iskustava, informacija, toplih riječi, osmijeha, pruženih ruku...
N. Lutvikadić