Jedno od svjetskih tržišta na kojemu korisnici najčešće posežu za m-commerce uslugama bez daljnjega je Japan. Tamo je mobilni operator DoCoMo, polovicom 2005. godine počeo davati usluge koje mobilne terminale pretvaraju u kreditne kartice. Uređaji koji se nalaze na prodajnim mjestima bežičnim putem dobivaju podatke s mobilnoga terminala te se tako naplaćuju usluge. Kartice na temelju ove tehnologije već u Japanu koriste milijuni putnika prigodom naplata vožnje u vlakovima, a u 2006. godini bi to trebalo biti moguće i samo uz pomoć mobilnih terminala.
Uređaji za naplatu s mobilnih terminala već se nalaze na 20 000 prodajnih mjesta širom Japana. Budući da je jedna od bitnih pretpostavki za korištenje plaćanja putem mobilne mreže sigurnost, operator nudi i mobilni terminal koji koristi otisak prsta za autorizaciju, a mobilnim je uređajima u slučaju krađe moguće daljinski onemogućiti rad.
Kreditne su kartice u Japanu puno manje popularne nego u drugim razvijenim zemljama, a industrija mobilnih komunikacija je vrlo razvijena te bi upravo iz tih razloga usluge ovoga tipa u na tom tržištu mogle uspjeti. O nerazvijenosti kartičnoga tržišta u Japanu svjedoči činjenica da se na prosječnu karticu potroši oko 1000 američkih dolara godišnje za razliku od Velike Britanije, Francuske, Njemačke i SAD-a gdje je prosječni iznos preko 2000 američkih dolara.
Ozbiljnost ulaganja operatora DoCoMo ilustrira i podatak da je u 2005. godini za 98 milijardi jena stekao 34% udjela u kartičnom poduzeću treće japanske banke po veličini, Sumitomo Mitsui Banking Corporation, a u pregovorima je o kupnji 10 postotnog udjela u Japan Credit Bureau, jednim od vodećih kartičnih poduzeća u Japanu.