Ukupna prodaja porasla je za 15%, dok je ukupna prodaja u trećem tromjesečju porasla za 26% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.
Prodaja u Zapadnoj Europi je tijekom 2005. porasla za 5%, premda je u četvrtom tromjesečju zabilježen pad u odnosu na isto tromjesečje 2004. od 4%. Razlog tomu je proces konsolidacije operatora koji je usporio ulaganja u telekomunikacijsku infrastrukturu i usluge. Istočna Europa, Srednji istok i Afrika bilježe ukupni rast prodaje od 19%. U tom je dijelu svijeta prodaja tijekom četvrtoga prošlogodišnjega tromjesečja u odnosu na isto razdoblje u 2004. godini porasla za 22%.
U Aziji i Pacifiku prodaja je na razini cijele godine u porastu za 10%, a porasla je i tijekom četvrtoga tromjesečja u odnosu na četvrto tromjesečje 2004., i to za 8%. I u Sjevernoj Americi je prodaja rasla. Na razini cijele godine taj porast iznosi 26%, a na razini četvrtoga tromjesečja čak 82%. Latinska Amerika bilježi godišnji rast od 32%, dok je prodaja u zadnjem tromjesečju u odnosu na isto razdoblje u prethodnoj godini porasla za 33%.
Tijekom prošle godine u svijetu je pokrenuto 35 WCDMA mreža, pa ih je danas ukupno 91 u radu. Ericsson je isporučitelj njih 49, što znači da i u ovom segmentu ima primat.
U GSM području prosječna svjetska stopa penetracije na kraju godine dosegla je 34%, dok je broj pretplatnika koji koriste širokopojasni pristup narastao otprilike za 50 milijuna.
Prodaja mobilnih sustava (mreža) porasla je za 15% na razini godine, dok je u četvrtom tromjesečju prodaja porasla za 16%. Kada je riječ o radio pristupu 47% prodaje odnosilo se na WCDMA/EDGE sustave. I ukupna prodaja usluga bila je u porastu, i to za 38%. Kada je riječ o zadnjem prošlogodišnjem tromjesečju prodaja usluga veća je za 29%. Naročito je rasla prodaja profesionalnih komunikacijskih usluga. U četvrtom tromjesečju prošle godine ona je porasla za 31%. Ericsson je prošle godine zaključio i 18 poslova implementacije IMS sustava (IP Multimedia Subsystem), a Ericssonova softswitch rješenja upravljaju prometom u 60 komercijalnih mreža u svijetu. U prošloj godini Ericsson je također bio uspješan u plasmanu svojega push e-mail rješenja EMO (Ericsson Mobile Organizer).
U Ericssonu se procjenjuje kako će u idućem razdoblju glavni pokretač industrije telekomunikacija i dalje biti rast broja mobilnih pretplatnika. Korporacija je, uz sve veću pozornost pridijeljenu komunikacijskim potrebama krajnjih korisnika, spremna podržati taj rast te tako zadržati poziciju tržišnoga predvodnika.
Pripremile J. Lončar i V. Mihajlic