Sredinom veljače Barcelona je, kao mjesto odvijanja ovogodišnjega 3GSM kongresa, bila odredište koje je privuklo mnoge stručnjake i ključne ljude u području globalnih telekomunikacija iz cijeloga svijeta. Mjesto je to okupljanja svih onih koji u globalnoj telekomunikacijskoj areni svojim djelovanjem utječu na kreiranje trendova, odnosno, koji određuju budućnost komunikacija.
Prisustvo naše korporacije na ovom događanju bilo je obojano uspjehom, leadershipom u najsuvremenijim telekomunikacijskim tehnologijama te orijentiranošću prema krajnjim korisnicima komunikacijskih usluga. Važno je naglasiti da je i naš mali tim iz Ericssona Nikole Tesle, odnosno Hrvatske bio dio te priče o Ericssonu. Ericsson je i ove godine bio glavni inicijator i pokretač standardizacije i međuoperabilnosti s ciljem omogućavanja još većeg broja usluga različitih isporučitelja. Ericssonovi stručnjaci održali su brojne seminare namijenjene kupcima, a teme njihovog interesa bile su razne: od evolucije prema all-IP mrežama, atraktivnih komunikacijskih mogućnosti te novih mogućnosti operatora vezanih uz GSM i WCDMA pa do područja usluga. Svoj je tehnološki leadership Ericsson potvrdio i isporukom komercijalne HSDPA mreže Cingularu u SAD te IMS referencama u svijetu. U svaki od najnovijih komunikacijskih trendova prezentiranih na 3GSM kongresu uključen je i Ericsson Nikola Tesla. Mreže utemeljene na Internet protokolu, višemedijski podsustav utemeljen na Internet protokolu (IMS), širokopojasni prijenos i HSDPA tehnologije danas predstavljaju sam vrh telekomunikacijske industrije, a Ericsson Nikola Tesla na svojoj listi referenci navodi i po nekoliko globalno važnih projekata upravo u ovim sofisticiranim telekomunikacijskim segmentima.
Posebno poglavlje moglo bi se ispisati o susretima s predstavnicima naših kupaca. Naravno, najznačajniji svjetski operatori, isporučitelji Internet usluga i veliki korisnici poslovnih komunikacijskih sustava također su prisustvovali skupu. I među njima su se o suradnji s Ericssonom i s Ericsson Nikolom Teslom mogle čuti pozitivne ocjene, što je veoma značajno jer zbog kupaca i jesmo tu.