Search
Hrvatska
Komentari čitatelja i suradnika u "Komunikacijama" u povodu 40. obljetnice izlaženja lista 
Moje novine
Nekoliko godina unazad Kompanijske komunikacije redovito provode godišnje ispitivanje mišljenja čitatelja "Komunikacija" kako bi buduće brojeve što je više moguće uskladili s njihovim očekivanjima i željama. Ipak, 40. obljetnica izlaska prvoga broja posebna je prigoda u čast koje zabilježismo nekoliko prigodnih komentara.
Topli pristup poslovnoj užurbanosti

"Komunikacije" me prate od samih mojih početaka u ovoj kompaniji i dio su moje poslovne realnosti. Novine su mijenjale oblik i koncepciju, ali uvijek su bile izvor informacija i sredstvo za primanje i slanje poslovnih poruka, i onih internih i onih prema našim poslovnim partnerima. No, to nije sve, te su novine uvijek donosile jednu ljudsku dimenziju odnosa, priče o ljudima i prostorima oko nas koje često u sve prisutnijoj poslovnoj, pa i životnoj, ubrzanosti ne vidimo ili zanemarimo. Hvala svima koji su omogućili postojanje naših "Komunikacija". Želim im još puno obljetnica.
Tihomir Šicel, direktor za marketing i prodaju prema T-HT-u
Ukorak s rastom kompanije
Kompanijski list koji prati Ericsson Nikolu Teslu već četiri desetljeća uvijek je bio slika i dokumentirani trag života kompanije. S vremenom se mijenjao i evoluirao, nastojeći i uspijevajući pratiti razvoj kompanije i tehnologija kojima se ona bavila. Promijenili su se i ciljani korisnici, čitaoci, a sve to je profiliralo i izgled i sadržaj lista koji je bio i ostao moćno sredstvo u vještim rukama članova tima Kompanijskih komunikacija za stvaranje slike o nama.
Dragan Fratrić, direktor za Upravljanje nekretninama i opće usluge
Marketing proizvoda
Vezano uz marketing proizvoda koje pokriva jedinica za Poslovne sustave «Komunikacije» su uvijek bile otvorene za prezentiranje novih trendova, predstavljanje naših kupca i različitih događanja. Uvijek je bilo lijepo vidjeti izvrsno napisan članak ili efektnu fotografiju o našem poslovnom segmentu.
Sandra Živković, marketing menadžer u jedinici Poslovni sustavi
Doprinos informiranosti
Budući da svi živimo u informatičkoj eri, sama po sebi se nameće nužnost što neposrednijeg sudjelovanja u protoku informacija. Naš kompanijski list «Komunikacije» svakako daje značajan doprinos u informiranosti zaposlenika, jer svojim sadržajem prati široku paletu najaktualnijih informacija iz svijeta tehnoloških vizija i dostignuća, poslovnih strategija naše kompanije, pa sve do najelementarnijih životnih bitnosti i životnih priča zaposlenika, podsjećajući nas na taj način na činjenicu, da smo svi mi, iako se bavimo razvojem visokih tehnologija, na koncu ipak samo ljudi. Zato pozdravljam takvu koncepciju lista i želim mu još mnogo ovakvih jubileja.
Goran Gaši, softverski dizajner iz ETK Instituta za telekomunikacije
Zajamčena aktualnost
Naš kompanijski list pratim od 1972. godine i uvijek sam ga doživljavao kao svoj list i kao “zvijezdu vodilju” kroz burna događanja u kompaniji, na našim izvoznim tržištima, a i u svijetu globalnih telekomunikacija.
To su bile jedine novine koje sam najčešće cijele pročitao, od korica do korica, i koje su svojom kvalitetom, neposrednošću tema i interesantnošću to i zavrijedile. Čak bi se moglo reći da su to novine koje nisu kao većina drugih koje već sljedeći dan zastare, već ako sam zbog službenoga puta i odsutnosti došao u priliku da ih čitam i s većim zakašnjenjem još uvijek su bile aktualne.
Za ovakav rođendan i jubilej, želim našim «Komunikacijama» da žive još neizmjerno dugo te da zadrže svježinu, aktualnost, zanimljivost i kvalitetu stalnim prilagođavanjem vremenu i prostoru kao i do sada.
Josip Jakovac, potpredsjednik i direktor marketinga i prodaje na tržištima Zajednice Neovisnih Država
Osjećaj pripadnosti kompaniji
Nisam dugo menadžer, tek koja tri mjeseca, pa se moje viđenje kompanijskog lista formiralo tijekom mog rada na mjestu softverskoga dizajnera. U početku mi je list bio samo zgodni, atraktivni izvor informacija o mom neposrednom i širem radnom okruženju, no tijekom vremena sam ga prihvatio kao nešto što me svaki mjesec potiče na dublje upoznavanje dijelova kompanije o kojima sam manje znao i s kojima sam manje surađivao te na učenje o novim trendovima u ovom našem dinamičnom poslu. Znam da taj moj doživljaj naših novina nije izolirani slučaj. I mojim kolegama srce zaigra kada u «Komunikacijama» pročitaju nešto o kolegi ili poznatom projektu u "Mom djeliću svemira" ili kakvom drugom prilogu. Sa zanimanjem čitamo što ima novo u prilozima o legislativi, o jeziku, i sl.
Sjećam se da se jednom pojavila moja slika u listu i da me na moje iznenađenje nazvao kolega iz jedne partnerske kompanije i spomenuo da me je vidio u našem listu. Ta činjenica, da osim što je list nama put prema ostalim dijelovima kompanije, isto tako, ako ne i više, put drugim domaćim kompanijama koji ih približava Ericssonu Nikoli Tesli me učinila vrlo ponosnim što kompanija u kojoj radim ima jedan takav list.
Hrvoje Hadžić, rukovoditelj odjela u jedinici za Operacije u ETK Institutu za telekomunikacije
»Komunikacije» vrebaju sa zaslona
«Komunikacije» čitam od 1980. godine kada sam se zaposlila u našoj kompaniji. Naravno, tada sam listala novine otisnute na papiru, jer druge mogućnosti nije bilo. Međutim, otkada se novine objavljuju na kompanijinom intranetu i Internetu uglavnom pribjegavam pregledavanju elektroničkoga oblika. Najviše me zanimaju teme o kompanijinom poslovanju, intervjui s kolegicama i kolegama te zanimljivosti iz našega poslovnoga okruženja. Naš list primjeren je tako velikoj i snažnoj kompaniji kakva je Ericsson Nikola Tesla, a o njegovoj kvaliteti najbolje govori njegova četrdesetogodišnja tradicija.
Gordana Draganić, IS/IT Helpdesk
13/40
Tajna brojeva glasi: trinaest neprekidnih godina rubrike «Zemlja*Čovjek*Okoliš» u četrdeset godina izlaženja kompanijskoga lista ETK. Prisjećam se ožujka prije trinaest godina kada su postavljeni temelji spomenute rubrike tekstom pod naslovom «Deset ekoloških zapovjedi». Otvaranju te rubrike pogodovalo je uvjeravanje da će teme iz područja okoliša biti sve važnije. Tako je počeo put pun izazova, stalnog učenja i informiranja. Iz broja u broj mijenjale su se teme i uvijek sam nastojala da naša kompanija prednjači u objavljivanju novih globalno prihvaćenih trendova u području održivoga razvoja i brige o okolišu. Tako smo bili među prvima koji su objavili načela Poslovne povelje za održivi razvoj, prvi smo objavili napise o e-održivosti i prvi smo najavili početak desetljeća obrazovanja za održivi razvoj. Vjerujem da su rijetke hrvatske kompanije koje se mogu pohvaliti trinaestogodišnjim kontinuitetom napisa na temu okoliša i održivoga razvoja.
Svaka nova izazovna tema značila je i određen stres. Raspisavši se znala sam dobiti kratku, šifriranu, ali rječitu, poruku poput «Pazi 1800 ili 3600». To je značilo da moram skratiti na određeni broj znakova. Pričati o promjenama u ovih trinaest godina znači na primjeru ilustrirati priču o održivom razvoju, no za to treba više prostora, ali opet je stigla poruka – pazi 1400. Planovi? Prije nego što počnem moram znati koliko sam dobila znakova.
Dubravka Bačun, menadžer za okoliš
Kronika kompanijinih postignuća
Teme iz područja kvalitete bile su uvijek primjereno zastupljene u kompanijskom listu. Za vrijeme velike proizvodnje telekomunikacijskih uređaja i sustava, ponosili smo se mjernom i ispitnom opremom laboratorija te proizvodnim procesima u pogonima. Dobar dio tih procesa stvarali su naši zaposlenici, a članci objavljeni u kompanijskom listu bili su im veliko priznanje.
Orijentacija kompanije na proizvodnju znanja ujedno je značila i potrebu izrazite orijentacije na zaposlenike i povećanje njihovih kompetencija. Članci u «Komunikacijama» uvijek su pratili i poticali tu transformaciju. Publiciranje velikih postignuća na našim tržištima, kao i interne učinkovitosti, pridonijelo je usmjeravanju zaposlenika na ostvarivanje zacrtane razine poslovne izvrsnosti. Posljednjih nekoliko godina Komunikacije su, kao niti jedan drugi kompanijski list u Hrvatskoj, obilježavale brojna naša velika postignuća, nagrade, certifikate, priznanja, i to sve dobiveno od domaćih i stranih ustanova i udruga.
Ivica Oslić, kompanijski menadžer za kvalitetu
Isticanje zaslužnih zaposlenika
Komunikacije smatram izvrsnim medijem za informiranje i razmjenu informacija o aktivnostima naše kompanije. Gotovo da se može reći da se ono što se ne pojavi u Komunikacijama nije niti dogodilo. U mom je osobnom i interesu dijela firme u kojem radim - Instituta za telekomunikacije, podrška pripremi i objavljivanju materijala za Komunikacije iz našega područja djelovanja jer se na taj način promoviraju sve pozitivne akcije i uspjesi naših stručnjaka. Komunikacije, sretna obljetnica i samo tako naprijed, tijekom idućih 40 godina.
Sasa Dešić, rukovoditelj odjela za Istraživanje u ETK Institutu za telekomunikacije
"Prozor" u kompanijine aktivnosti
Čestitam 40. rođendan našem kompanijskom listu, koji je za mene uvijek bio «prozor» u mnoge aktivnosti Ericssona Nikole Tesle. Zar je moguće da je već toliko godina prošlo? Obzirom na dugogodišnji staž u kompaniji, mogu sa zadovoljstvom istaknuti da je list opravdao povjerenje u isticanju vrijednih i pravodobnih informacija. Kao i kompanija, tako su se i načini objavljivanja članaka u listu, a i tehnologija, mijenjali, pa danas list predstavlja pravo ogledalo naše uspješnosti. Prema mojim saznanjima i naši poslovni partneri, kupci i umirovljenici i mi u kompaniji s nestrpljenjem čekamo izlazak novoga broja. Rado čitamo sve zastupljene rubrike, od onih vitalnih za našu kompaniju o potpisanim ugovorima, pa do interesantnih pojedinačnih priča i novosti iz svijeta. Želim našem listu da nastavi jednako uspješno izlaziti i u godinama koje slijede.
Gorana Lipnjak, menadžer za zaštitu na radu i zaštitu zdravlja zaposlenika
Pripremila J. Lončar