Search
Hrvatska
Dio suvremene kompanije 

Na početku, iskrene čestitke na 40. obljetnici "Komunikacja". Već i sam ovaj broj izaziva poštovanje i dokaz je da nešto što traje toliko godina, to ne bi moglo a da nije kvalitetno. Ranije za vrijeme moga rada u Ministarstvu za europske integracije imao sam priliku surađivati s vašim kolegama na projektu postavljanja mreže Euro-Internt kioska po Hrvatskoj. Stoga smatram da je i vaš list samo jedan dio suvremene, dobro uređene i vođene kompanije, u kojoj komunikacija ima itekako važnu ulogu. Koliku ulogu imaju interna komunikacija i kompanijska glasila u stvaranju nečega što bi se imalo zvati kompanijskom kulturom, mislim da i ne treba govoriti. Ono što mi je kao čitatelju i čovjeku struke zanimljivo, jest da se u „Komunikacijama” mogu pronaći brojni sadržaji vezani i uz kompanijine partnere, kao i za slobodne aktivnosti i hobije zaposlenika te razne zanimljivosti iz svijeta tehnologije i života koji i nisu nužno vezani za poslovanje kompanije. Tako predstavljeni sadržaji zaposlenicima i svim čitateljima izvan kompanije približavaju neke nove spoznaje i, dopustite mi da iskoristim jednu staru frazu, šire obzore. Imajući priliku i sam raditi na nekoliko takvih glasila na bivšim radnim mjestima, znam koliko je truda potrebno da se ona dobro naprave. Na vašem listu se vidi da ga rade ljudi koji vole to što rade, pa od srca želim da "Komunikacije" i dalje budu... a što drugo, no jednako dobre.
Boris Hajoš, predsjednik Hrvatske udruge za odnose s javnošću