Search
Hrvatska
Kredibilitet 

Tvrtka Ericsson Nikola Tesla u mnogočemu je predvodnik na lokalnom, ali i na regionalnom, pa zašto biti skroman, čak i na globalnom tržištu. Stoga ne čudi da je u takvom organizacijskom okviru, koji potiče znanje i inovativnost, tvrtka među prvima prepoznala važnost kvalitetnoga komuniciranja s vlastitim zaposlenicima, partnerima te širom vanjskom javnošću. Osim neosporne činjenice tradicije ovog korporativnog magazina, ne možemo prešutjeti kvalitetu koja nadilazi tek puku potrebu tvrtke da se kroz još jedan komunikacijski kanal predstavlja tržištu.
U stvaranju publiciteta ili, kako volim često napominjati, trajne društvene vrijednosti koja se gradi postupno, mukotrpno i teško, kredibilitet je ključna riječ. Tvrtka koja to razumije i koja ustrajno stvara publicitet okrenut prema javnosti i potrebi društva da zna, zabilježi i razumije, u vlastitom ustrojstvu nema lažne motive. To ponajbolje potvrđuje činjenica da «Komunikacije» obilježavaju 40. obljetnicu od izlaska svoga prvog broja.
Rašeljka Maras Juričić, direktorica Meritor Media za komunikacijski menadžment