Search
Hrvatska
Riječ predsjednice Ericssona Nikole Tesle, Gordane Kovačević 
Poslovni uspjeh gradi se i dobrom komunikacijom
Ericsson Nikola Tesla uvijek je bila organizacija koja uči, a kod takve strategije kvalitetna komunikacija ima presudnu ulogu.

Tijekom prvih mjeseci na dužnosti predsjednice Ericssona Nikole Tesle razgovarala sam s mnogim kolegama, a tijekom tih susreta uglavnom sam postavljala pitanja i pažljivo slušala odgovore. U budućnosti pitanja će biti još i više, vjerujem, jer razgovor, a poglavito brižno slušanje sugovornika, smatram jednim od najboljih putova ka prepoznavanju mogućnosti za uvođenje poboljšanja i u svoj osobni i u naš zajednički rad.
Stavimo li naša znanja i iskustva na okup doći ćemo do pravih rješenja. Zajedno znamo više. Ericsson Nikola Tesla uvijek je bila organizacija koja uči, a kod takve strategije kvalitetna komunikacija ima presudnu ulogu. Prisjetimo se i jedne od poruka koju nam je uputio predsjednik i generalni direktor Ericssona u sklopu interne korporativne inicijative Naš način rada: "Nitko od nas pojedinačno nije toliko dobar koliko smo dobri svi zajedno." U složenoj i dinamičnoj industriji kao što su telekomunikacije to vrijedi, rekla bih, višestruko. Znanja potrebna za kvalitetno funkcioniranje naših rješenja uglavnom su usko specijalistička te tek njihovim udruživanjem možemo postići dobre rezultate. Taj princip vrijedi, međutim, i za ostale aspekte našega poslovanja – financijsko, poslovno, društvenu odgovornost, odnose s javnošću i s dioničarima. Pri tomu se međusobna otvorena i konstruktivna komunikacija nameće kao jedini put u postizanju izvrsnosti kojoj težimo.
Važno je da u našem svakodnevnom radu budemo svjesni značaja komunikacije i otvorenosti drugačijim načinima sagledavanja iste situacije te da za otvoreno komuniciranje u svom dnevnom radnom ritmu ostavimo dovoljno prostora. I naša narodna mudrost kaže da dogovor kuću gradi. Primijenjena na nas, ta mudrost mogla bi se interpretirati i ovako: Naš poslovni uspjeh gradi i komunikacija.
Dobra i otvorena komunikacija
Živimo u informacijskom društvu u kojemu je važno posjedovati pravu i istinitu informaciju u pravo vrijeme. Komuniciranje je, šire gledano, ne samo osnovna ljudska potreba, ono je i pokretač čovjekova razvoja i napredovanja. To vrijedi i za svijet suvremenoga poslovanja, dakle, i za kompaniju Ericsson Nikola Tesla koja teži biti predvodnikom u promoviranju i primjeni principa nove ekonomije u Hrvatskoj. To zapravo posebno vrijedi za našu kompaniju jer kao isporučitelj suvremenih informacijsko-komunikacijskih rješenja imamo dodatnu odgovornost prema njegovanju kvalitetne komunikacije kao putu prema razvoju i poboljšanjima. Tu odgovornost valja shvatiti i kada govorimo o našem odnosu prema kolegama u kompaniji i u odnosu s našim kupcima, poslovnim partnerima, javnosti i dioničarima. U tom pogledu dobra i otvorena komunikacija bit će prava podrška poslovnoj strategiji i realizaciji ciljeva Ericssona Nikole Tesle.
Posebno poglavlje moglo bi se ispisati o komuniciranju kao uskom području rada, jer i takva služba djeluje u našoj kompaniji. Uz dobro upravljanje tehnikama komuniciranja i informacijama Kompanijske komunikacije pridonose našemu zajedničkomu poslovnomu uspjehu. Posebno mjesto, pak, u tom segmentu ima kompanijin list "Komunikacije" koji nas već četrdeset godina prati i uči kulturi i značaju komuniciranja u organizaciji koja uči, a u takve sigurno spada i naša kompanija.
Gordana Kovačević, Predsjednica Ericssona Nikole Tesle