Search
Hrvatska
Promocija novog dizajna časopisa Banka 
Časopis koji je unio "virus" kompetentnosti

Ugledni časopis Banka, vodeći medijski servis u financijsko-poslovnom novinarstvu u Hrvatskoj, već 13 godina ima svoju čvrstu poziciju na tržištu. Stekao je i svoju vjernu čitalačku publiku među poslovnim ljudima koji trebaju pravodobne i cjelovite informacije iz područja financija, bankarstva i ekonomije.
U želji da svojim čitateljima ponudi osvježeni vizualni identitet, Banka je nedavno promijenila svoj dizajn. Tim povodom, 16. ožujka u Centru Kaptol, organizirana je svečana promocija novog dizajna ovog mjesečnika kojoj je prisustvovao veliki broj uglednih predstavnika gospodarskog, političkog i kulturnog života Grada i Republike. Bila je to i prilika za tematsku izložbu na kojoj su prezentirani svi dosada tiskani časopisi.

 

Uz članove redakcijskog i dizajnerskog tima Banke, prisutnima se obratila i mr. Gordana Kovačević, predsjednica Ericssona Nikole Tesle. Ona je kao predstavnik ETK, značajnog gospodarskog subjekta u zemlji, bila pozvana ocijeniti značaj ovoga časopisa u hrvatskom medijskom prostoru.

 

Gordana Kovačević tim je povodom čestitala redakciji Banke na uspješnom 13-godišnjem radu. Pozdravila je novi iskorak u vizualnom oblikovanju časopisa rekavši da su znanje i spremnost na promjene u skladu sa suvremenim zahtjevima kupaca, glavni uvjet opstanka na današnjem zahtjevnom konkurentnom tržištu. Između ostaloga, naglasila je također da novinari i urednici časopisa Banka imaju veliku društvenu odgovornost jer promiču pozitivne primjere iz područja gospodarstva, što pridonosi jačanju samopouzdanja i entuzijazama te potiče pozitivnu klimu u društvu u cjelini, a to je vrlo važno za zemlju koja je na pragu ulaska u Europsku uniju.

 

D. K.