Jasno definirane ovlasti i odgovornosti, prilagodbe novim odnosima na tržištu, poticanje kreativnosti i vizualizacija ključnih ljudi "alati" su za održavanje dobrih rezultata.
Rast poslovanja ne samo da je moguć, bez obzira na to što su prošlogodišnji poslovni rezultati Ericssona Nikole Tesle bolji no ikada, već je i nužan, zaključak je koji se može izvući iz rasprava i prezentacija tijekom trosatnoga sastanka kompanijinih menadžera održanoga u petak, 10. ožujka. Predsjednica kompanije, mr. Gordana Kovačević je stoga, nakon analize rada i postignuća u 2005. godini, u drugom dijelu Menadžment foruma posebnu pozornost posvetila poslovnim izgledima za tekuću godinu, najavivši novo skorašnje okupljanje kompanijinih menadžera prigodom kojega će se dodatno analizirati i prilagoditi dugoročni kompanijini ciljevi i strategija.
S obzirom na to da je samo dan ranije Ericsson Nikola Tesla upriličio konferenciju za novinare, uz prisustvo znatnoga broja investitora, na kojoj su javnosti predstavljeni kompanijini rezultati poslovanja u 2005. G. Kovačević izvijestila je prisutne menadžere o tijeku i sadržaju toga skupa te je izrazila zadovoljstvo pažnjom uz koju hrvatski mediji prate djelovanje naše kompanije. Naime, opsežni članci s podrobnostima s konferencije osvanuli su u vodećim domaćim dnevnim novinama te poslovnim prilozima, a vijest s konferencije ušla je i u centralni HRT-ov Dnevnik.
Predsjednica kompanije istaknula je kako je lista prošlogodišnjih postignuća Ericssona Nikole Tesle duga, kako i dolikuje rekordnoj godini. Priliku za podrobnije obrazloženje rezultata u pojedinim poslovnim segmentima dobili su odgovorni menadžeri, a od njih su se najčešće mogle čuti riječi zahvale kolegama na podršci. Dobri prošlogodišnji rezultati tako se u najvećoj mjeri mogu pripisati profesionalnom pristupu realizaciji svih poslova te sinergiji stručnih znanja kompanijinih stručnjaka. G. Kovačević je u svom komentaru naglasila kako je tehnološki leadership na svim tržištima na kojima kompanija djeluje prepoznat i potvrđen i u prošloj godini te u 2006. moramo tu svoju ulogu nastojati i zadržati. S obzirom na to da su veliki poslovi na izgradnji infrastrukture danas sve rjeđi, valja nam se u ovoj godini usredotočiti na nove poslovne modele i prilike. Pri tomu se veoma mnogo očekuje od pogodnosti i učinkovitosti koje donosi usklađeno djelovanje linijskih, procesnih i projektnih organizacija u Ericssonu Nikoli Tesli. Preduvjeti za to, pak, su jasno definirane ovlasti i odgovornosti, prilagodbe novim odnosima na tržištu, poticanje kreativnosti i vizualizacija ključnih ljudi. Da s riječi treba prijeći na djelo, G. Kovačević demonstrirala je, odmah se nadovezujući na ovu tvrdnju, pozvavši Rolanda Matića iz ETK Instituta za telekomunikacije, koji je proglašen najboljim zaposlenikom trećega prošlogodišnjega kvartala, i Vesnu Britvić iz jedinice za Usluge, koja se istaknula kao najzaslužnija u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu, da preuzmu svoje nagrade.