Search
Hrvatska
Naši kupci 
Vipnet – dio našega života

Vjerujemo da je svaki čovjek jedinstven i da Vipnet može pomoći ljudima da komuniciraju upravo ono po čemu su posebni, potičemo ljude da žive svoj san.

 

Novi, trendovski Vipnetov vizualni identitet koji je izazvao  veoma mnogo pozornosti u domaćoj javnosti komentira Andrea Blažičević, direktorica Marketing komunikacija u Vipnetu.

 

- Zbog čega je Vipnet donio odluku o promjeni svojega vizualnoga identiteta?
- U vremenu globalizacije i unificiranosti postaje sve važnije imati individualan pristup ljudima, odnositi se prema svakom s uvažavanjem njegovih posebnosti. Vrijeme anonimnih korisnika je iza nas. Upravo to i jest Vipnetova misija - staviti ljudsko biće u središte svega što radimo. Ono drugo što je Vipnetu važno je - inovativnost. Stalno i iznova osmišljavamo inovacije, težimo novim vrijednostima i motiviramo ljude da žive aktivan život. Komunikacija je jedno od najvažnijih sredstava kojim možete iskazati vašu osobnost, živjeti vaš život na način na koji to želite, a Vipnet to svojim korisnicima i omogućava.

 

- Što poručujete korisnicima novim vizualima?
- Kreiranjem novog vizualnog identiteta Vipnet je otišao još jedan korak dalje u kreiranju inovacija na hrvatskom telekomunikacijskom tržištu. Vipnet je lifestyle brand jer omogućava svojim korisnicima da iskažu svoju osobnost komunicirajući kroz cijeli portfelj usluga: od izbora mobilnog telefona, screensavera na telefonu, melodije zvuka zvona, HALO melodije za pozivatelje... To reflektira našu ambiciju i naš stav - biti više od pružatelja usluga, odnosno, nastojimo biti dio života naših korisnika. To ne odražava samo karakter i duh naših korisnika, već i nas same.

Novim vizualnim identitetom Vipnet se maknuo od dominantno crvene boje i vrlo jednoličnog identiteta prema puno bogatijem, ekspresivnijem i privlačnijem vizualnom rječniku. Tako sada postoje četiri loga: riječ Vip u logu se uvijek pojavljuje na isti način, no tu su oko njega 4 grafička oblika, koja izražavaju različitost. I ono najvažnije - umjesto jedne crvene boje, postoji paleta crvenih ili toplih boja. Kako bi kompenzirali ovu eksploziju i veselje grafičkih oblika, ostatak jezika u vizualnom identitetu je vrlo jednostavan i čist: crno-bijele fotografije, uvijek na bijeloj podlozi i font Futura, koji je moderan i također vrlo jednostavan. Vipnet ovim ističe da nije samo još jedan telekomunikacijski operator na tržištu, još jedan slikoviti brand, već da želi biti sastavni dio života ljudi.

 

- U javnosti se zna da iza novoga rješenja koncepcije Vipnetovoga loga stoji kompanija Wolff Olins. Zašto baš oni?
- Utemeljen na tim središnjim vrijednostima - individualnosti i inovaciji - Vipnet je pozvao međunarodno priznatu agenciju Wolf Ollins da razvije njegov novi vizualni identitet koji će biti usklađen s tim dvjema kompanijinim odrednicama. U razdoblju od šest mjeseci Vipnet i Wolf Ollins su osmislili novi vizualni koncept sa središnjom idejom: "Budi svoj." Mi vjerujemo da je svaki čovjek jedinstven i da Vipnet može pomoći ljudima da komuniciraju upravo ono po čemu su posebni.

Wolf Ollins je osmislio strategiju, što je uključivalo postupak i pronalaženje glazbe, odabir produkcijske kuće, angažiranje modela, nadgledanje snimanja i uređivanja i, konačno, upotrebu grafičkih oblika. S druge strane, hrvatska agencija Grey je bila uključena u razvijanje reklamnih poruka i konačni izgled oglasa. U cijeli je proces bila uključena i produkcijska kuća iz Velike Britanije, The Paul Weiland Film Company, koja je producirala finalne verzije televizijskih reklama.

 

- Označava li promjena Vipnetovoga vizualnoga identiteta i zaokret u kompanijinoj komunikacijskoj strategiji?
- Novi vizualni identitet oslikava ono što Vipnet nudi korisnicima, a kroz poruku "Budi svoj" omogućili smo im da dodatno izraze svoju osobnost i pronađu sebe u vrijednostima branda: individualan, inovativan i inspirativan. Vizualni izražaj je puno više od novog loga. To je cijeli novi jezik kojim slavimo različitost i energiju novog branda. Tonom novog identiteta Vipnet poziva korisnike da se izraze - pomaže im da izraze emocije i osobnosti, da komuniciraju... "Individualan" za Vip i korisnike znači da su uvijek u centru našeg poslovanja i da se odnosimo prema njima kao prema pojedincima. To znači jedinstven, drugačiji i poseban pristup. "Inspirativan" znači da radimo sa srcem, entuzijazmom i optimizmom te potičemo ljude da žive svoj san. "Inovativan" znači da stalno postavljamo sami sebi nove izazove i nudimo inovacije na svim područjima, da nastupamo hrabro, slobodoumno i aktivno.


- U kojoj mjeri će, po Vašem mišljenju, ova promjena pridonijeti Vipnetovoj konkurentnosti na tržištu?
- Cilj novog vizualnog identiteta bio je vizualizirati ono što Vipnet jest, a to je inovativnost, individualnost i inspirativnost. Pojedinca i ljude stavljamo u središte svega što radimo i neprestano tražimo inovativna rješenja kako bismo zajednici pružili dodanu vrijednost. Reakcije korisnika i tržišta na naš novi brand su sjajne, što se vidi i iz poziva i e-mailova naših korisnika koji su pozdravili naš novi identitet. Sretni smo zbog toga jer to znači da su korisnici prepoznali sebe u našem novom brandu, a to i jest bio naš cilj.

 

J. Lončar