Okupljeni poslovni partneri i kupci rješenja za poslovne sustave te predstavnici medija susreli su se, dakle, s kompanijom koja se, poput mnogih drugih današnjih organizacija, u definiranju svojih IT strategija našla na prekretnici, što je i bio povod za to da se događanje održi pod motom "U nemogućoj misiji": u fokusu je bilo rješavanje različitih komunikacijskih problema u poslovnom okružju, a u konačnici se priča završila nizanjem mogućnosti za unaprjeđenje poslovanja. Tijekom ovako postavljene svojevrsne igre stručnjaci Ericssona Nikole Tesle demonstrirali su kvalitetan i učinkovit odgovor na ove izazove koristeći MX-ONE TSS, najnoviju inačicu MD110 poslovnog sustava koja postojećim korisnicima omogućuje postupni prijelaz prema punom IP rješenju. Pri tomu je naglašeno da je zaštita investicija vlasnika sustava zagarantirana, budući da se radi o rješenju koje se u budućnosti može jednostavno i učinkovito nadograđivati novim funkcionalnostima. Drugim riječima, riječ je o sustavu koji "raste" zajedno sa svojim korisnicima. Uz taj poslovni sustav integrirane su i aplikacije poput MX-ONE Messaging (OneBox) koje poslovnim korisnicima osiguravaju funkcionalnosti sjedinjenoga poručivanja te MX-ONE tarifna aplikacija koja osigurava mogućnosti praćenja troškova i nadzora korištenja telekomunikacijskih resursa. Prezentirana je i aplikacija Solidus eCare, multimedijski kontaktni centar koji značajno unaprjeđuje komunikaciju tvrtki i njihovih korisnika.
Tijekom događanja naglasak je stavljen i na značajno unaprjeđenje procesa upravljanja ljudskim potencijalima te poslovnim putovanjima uz korištenje najsuvremenijih informatičkih alata i sustava. Povrh toga Ericsson Nikola Tesla predstavio se kao FileNetov partner s ekskluzivnim pravom distribucije cjelovitoga rješenja za upravljanje sadržajima u poslovnom okruženju (Enterprise Content Management) za područje Republike Hrvatske. Jedna od važnih grupa usluga koje svojim kupcima u poslovnom segmentu osigurava Ericsson Nikola Tesla odnosi se na usluge upravljanja sustavom, optimizacije i održavanja sustava (Managed Services), a njihova primjena izravno utječe na povećanje učinkovitosti kompanija te ima pozitivan financijski efekt.
Ukratko, Ericsson Nikola Tesla i u ovoj je prigodi demonstrirao da u ponudi poslovnih rješenja kvalitetu izvedbe garantira komercijalnim odnosom u kojem zajednički sa svojim kupcima određuje ključna mjerila uspješnosti, prilagođujući se svakoj komunikacijskoj situaciji i svim potrebama klijenata.