Search
Hrvatska
Tradicionalna godišnja prezentacija 
U nemogućoj misiji

Ericsson Nikola Tesla predstavio se na tradicionalnoj godišnjoj prezentaciji rješenja iz domene suvremenih poslovnih sustava održanoj pod motom "U nemogućoj misiji" u Cinestaru 23. ožujka kao vrstan integrator sustava i ponuđač poslovnih aplikacija i sadržaja utemeljenih na Internet protokolu.

 

U formi polemičke televizijske emisije u kombinaciji s kratkim video prilozima Ericsson Nikola Tesla predstavio je kupcima i poslovnim partnerima poslovnih sustava svoja rješenja koja se temelje na najsuvremenijoj Ericssonovoj tehnologiji, u ovoj prigodi primijenjena u imaginarnoj dinamičnoj domaćoj tvrtki. Ova dojmljiva prezentacija održana je u atraktivnom prostoru zagrebačkoga Cinestar centra, što je dodatno pridonijelo dojmu koji je proizvela sofisticirana švedska tehnologija oplemenjena znanjem i prilagodbama hrvatskih stručnjaka.


Okupljeni poslovni partneri i kupci rješenja za poslovne sustave te predstavnici medija susreli su se, dakle, s kompanijom koja se, poput mnogih drugih današnjih organizacija, u definiranju svojih IT strategija našla na prekretnici, što je i bio povod za to da se događanje održi pod motom "U nemogućoj misiji": u fokusu je bilo rješavanje različitih komunikacijskih problema u poslovnom okružju, a u konačnici se priča završila nizanjem mogućnosti za unaprjeđenje poslovanja. Tijekom ovako postavljene svojevrsne igre stručnjaci Ericssona Nikole Tesle demonstrirali su kvalitetan i učinkovit odgovor na ove izazove koristeći MX-ONE TSS, najnoviju inačicu MD110 poslovnog sustava koja postojećim korisnicima omogućuje postupni prijelaz prema punom IP rješenju. Pri tomu je naglašeno da je zaštita investicija vlasnika sustava zagarantirana, budući da se radi o rješenju koje se u budućnosti može jednostavno i učinkovito nadograđivati novim funkcionalnostima. Drugim riječima, riječ je o sustavu koji "raste" zajedno sa svojim korisnicima. Uz taj poslovni sustav integrirane su i aplikacije poput MX-ONE Messaging (OneBox) koje poslovnim korisnicima osiguravaju funkcionalnosti sjedinjenoga poručivanja te MX-ONE tarifna aplikacija koja osigurava mogućnosti praćenja troškova i nadzora korištenja telekomunikacijskih resursa. Prezentirana je i aplikacija Solidus eCare, multimedijski kontaktni centar koji značajno unaprjeđuje komunikaciju tvrtki i njihovih korisnika.

 

Tijekom događanja naglasak je stavljen i na značajno unaprjeđenje procesa upravljanja ljudskim potencijalima te poslovnim putovanjima uz korištenje najsuvremenijih informatičkih alata i sustava. Povrh toga Ericsson Nikola Tesla predstavio se kao FileNetov partner s ekskluzivnim pravom distribucije cjelovitoga rješenja za upravljanje sadržajima u poslovnom okruženju (Enterprise Content Management) za područje Republike Hrvatske. Jedna od važnih grupa usluga koje svojim kupcima u poslovnom segmentu osigurava Ericsson Nikola Tesla odnosi se na usluge upravljanja sustavom, optimizacije i održavanja sustava (Managed Services), a njihova primjena izravno utječe na povećanje učinkovitosti kompanija te ima pozitivan financijski efekt.

 

Ukratko, Ericsson Nikola Tesla i u ovoj je prigodi demonstrirao da u ponudi poslovnih rješenja kvalitetu izvedbe garantira komercijalnim odnosom u kojem zajednički sa svojim kupcima određuje ključna mjerila uspješnosti, prilagođujući se svakoj komunikacijskoj situaciji i svim potrebama klijenata.

 

Ekipa

Prezentaciju su svojim znanjem i šarmom upečatljivo iznijeli Darko Šobar, koji se ovaj put pojavio u ulozi voditelja ETK talk showa, te Grgo Miočić, Dubravko Cej, Dinko Šarić, Žarko Tešić i Saša Vojvodić, diskutanti koji su svoja znanja o paleti Ericssonovih suvremenih rješenja u segmentu poslovnih sustava podijelili s publikom. Kada je riječ o pripremi cijeloga događanja neizostavno je spomenuti Sandru Živković, marketing menadžericu iz jedinice za Poslovne sustave, Jasnu Glavaš, Event Managera i Dauta Damariju, voditelja web tima. Naravno, važna je bila i podrška Snježane Ivezić-Torbarine, direktorice za Poslovne sustave, koja je na kraju događanja pozdravila prisutne te svim poslovnim partnerima i kupcima Ericssonovih poslovnih rješenja zahvalila na dugogodišnjem povjerenju, naglasivši kako će kompanija nastojati i dalje aktivno poticati njihov poslovni rast.

 

U današnjim dinamičnim vremenima kada je pravodobna i učinkovita razmjena informacija jedan od najznačajnijih preduvjeta uspješnoga poslovanja, podrška isporučitelja komunikacijskih rješenja čini bitnu sastavnicu djelovanja kompanija različitih profila. Ericsson Nikola Tesla pokazao je još jednom da zna što i kako poduzeti, pa makar se radilo i o "nemogućoj misiji".

 

J. Lončar