Ovogodišnji Sajam poslova i karijera održao se u prostoru zagrebačkog Studentskog centra. Bila je to prilika za razmjenu informacija svih interesnih strana na domaćem tržištu rada.
Sajam, popularno nazvan SPIKa, je nastao ujedinjavanjem dva najveća projekta na zagrebačkom sveučilištu koji su se do ove godine održavali pod imenima Career Day i Job Fair. Studenti su se mogli upoznati s trendovima na tržištu rada te doznati više o vodećim tvrtkama koje trebaju kvalitetne, visoko školovane stručnjake. Za poslodavce je to bila prilika da se predstave mladim i ambicioznim ljudima koji će uskoro krenuti u potragu za radnim mjestima.
S obzirom na to da Ericsson Nikola Tesla zbog širenja regionalnih i globalnih odgovornosti i povećanog opsega poslova ima povećane potrebe za mladim, talentiranim i visoko obrazovanim kadrovima, kompanija se predstavila na Sajmu.
U dvodnevnom nastupu na štandu mladi zaposlenici naše kompanije, koji su u svojim sredinama prepoznati kao kvalitetni, stručni i komunikativni prenosili su svoja iskustva rada u kompaniji svojim dojučerašnjim kolegama sa studija. Studenti i mladi diplomirani inženjeri, koji su na sajam došli raspitati se što im nudi tržište rada, imali su tako prilike iz prve ruke saznati sve pojedinosti o kvalifikaciji i vještinama poželjnim pri zapošljavanju u našoj kompaniji, ponudi otvorenih radnih mjesta, uvjetima i načinima rada u kompaniji te pogodnostima i izazovima rada u lokalnim, regionalnim i globalnim timovima. Stručnu pomoć mladim zaposlenicima na štandu davali su predstavnici jedinice za Upravljanje ljudskim potencijalima, pravne poslove i organizaciju.
Kompaniju je na jednosatnoj prezentaciji u Klubu SC-a predstavila Ana Jožinec, direktorica te jedinice, koja je u svom izlaganju naglasila važnost intelektualnog kapitala za kompaniju čiji je osnovni proizvod znanje. Najavila je da će ETK u svibnju upriličiti Dan otvorenih vrata, namijenjen studentima završnih godina FER-a. U nastavku se studentima obratila Gordana Špoljar Bogojević, rukovoditeljica u Institutu za telekomunikacije. Ona je studentima pričala o poslovni izazovima, mogućnostima napretka u karijeri te radu u regionalnim i globalnim timovima.
Već tradicionalno, nagradili smo poklonima iz kompanijskoga "Gift Shopa" znanje i brzinu studenata koji su znali odgovor na postavljena nagradna pitanja.
V. Mihajlic