Vesna Britvić, menadžer za prodaju i marketing usluga hrvatskom VIPnetu i slovenskom Simobilu iz jedinice za Usluge istaknula se u četvrtom prošlogodišnjem kvartalu kao najbolji zaposlenik. Vesna je član kolektiva Ericssona Nikole Tesle od 1998. godine, a u početku je radila na poslovima podrške u domeni poslovnih sustava. Nakon jednogodišnjega rada u Švedskoj na poslovima podrške za prodaju usluga implementacije UMTS mreža preuzela je svoje sadašnje radno mjesto. U povodu nagrade Vesna je izjavila:
"Izrazito mi je velika čast primiti ovakvo lijepo priznanje i nagradu te se zahvaljujem svima koji su me predložili i izabrali za zaposlenika kvartala. Ipak, smatram da to priznanje ne pripada samo meni, nego pripada timu ljudi s kojima sam surađivala na poslovima za VIPnet i mobilkom austria grupu. Bez podrške i suradnje cijelog tima ovakvo priznanje ne bi bilo moguće, a iskustvo koje sam stekla dijeleći s kolegama pritisak odgovornosti i obveze prema kupcu je neprocjenjivo. Ovo priznanje me veseli i vrlo sam ponosna na njega. To je dokaz da se u našoj kompaniji kontinuiran i predan rad prati i nagrađuje, što mi pruža još veću motivaciju za buduće poslovne izazove. Još jednom zahvaljujem na ukazanom povjerenju."
Svoju budućnost Vesna vidi u nastavku razvoja kompetencija u području usluga za koje kaže da je ispunjeno izazovima:
"Teško mi je govoriti kako će moj posao izgledati u budućnosti jer dinamika prodaje usluga otvara čitav niz različitih mogućnosti. Upravo zbog tih izazova smatram to područje vrlo zanimljivim budući da je u interesu naše kompanije razvijati i poboljšavati kontinuiranu i dugogodišnju suradnju s našim kupcima."
Pripremile G. Lipnjak i J. Lončar